بازدید 3753
۱

بگو مگوی طارمی و رضاییان برسر زدن پنالتی

بیرانوند از مهاجم تیمش خواست که قهر نکند اما طارمی قبول نکرد. با این حال طارمی هنگام زدن ضربه پنالتی رامین، دست به دعا برداشت و پس از گل شدن توپ بیرانوند او را مانند کشتی گیران ضربه فنی کرد.
کد خبر: ۶۶۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 16 February 2017
داور در دقیقه ۸۴ برای پرسپولیس پنالتی گرفت و طارمی می‌خواست خودش ضربه را بزند اما رضاییان توپ را به او نداد و همین موضوع باعث ایجاد جروبحث بین این دو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پنالتی جالب توجه رامین رضاییان که به نوعی تقلید از روی مسی و سوارز بود، باعث شد هواداران سپاهان به شدت به این مسئله اعتراض کنند. ضمن اینکه عبدالله ویسی نیز به قدری از این نحوه پنالتی زدن پرسپولیسی‌ها ناراحت بود که به سمت کمک‌داور استارت 50 متری زد و اعتقاد داشت طارمی همراه با رضاییان موقع زدن پنالتی وارد محوطه جریمه شدند. داور مسابقه با تذکر جدی به ویسی او را سمت نیمکت راهنمایی کرد.

داور در دقیقه 84 برای پرسپولیس پنالتی دوم را گرفت و طارمی می‌خواست خودش ضربه را بزند اما رضاییان توپ را به او نداد. طارمی هم به نشانه قهر کنار زمین آمد. 
در این لحظه بیرانوند از مهاجم تیمش خواست که به زمین برود اما طارمی قبول نکرد. با این حال طارمی هنگام زدن ضربه پنالتی دست به دعا برداشت و پس از گل شدن توپ بیرانوند سمت او آمد و مهاجم پرسپولیس را همانند ورزش کشتی ضربه فنی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا پدرومادر داورو بیامرزه..پرسپولو نجات داد از تساوی...به نظرم روپیرهن پرسپولیس باید بنویسن ابروباد ومه خورشیدوفلک درکارن................که یادشون نره بازیکنا ضایع نکنن این فرصتو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار