بازدید 28242

رونمایی ازمحصول جدید ام‌جی درنمایشگاه خودرو

کد خبر: ۶۶۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 16 February 2017
شرکت ام جی پارس موتور به عنوان نماینده شرکت ام جی از اولین محصول خود در نمایشگاه
 خودرو تهران رونمایی کرد .
 
به گزارش تابناک، این خودرو یک سدان متوسط خانوادگی است که با همکاری سایک موتور چین ساخته شده و قرار است در ابتدا به صورت مونتاژ و سپس توسط کارخانه صنعت خودر آذربایجان در تبریز تولید و روانه بازار شود.
 
پیشرانه های در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱.۴ لیتری توربو و دیگری ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با توجه به ملاحظات شرکت ،مدل تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری آن در کشورمان عرضه خواهد شد.
 
این موتور معادل ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتون متر گشتاور را را از طریق جعبه دنده ی ۵ سرعته ی دستی و یا ۴ سرعته ی خودکار به چرخ های خودرو منتقل می کند .
 
از نظر تجهیزات ایمنی، این خودرو مجهز به چهار کیسه هوا برای سرنشینان است و علاوه بر این، ام جی 360 مجهز به سیستم‌های ABS, EBD, BA, TCS ،سیستم کنترل ترمز ها در پیچ ، سیستم نظرات بر فشار باد تایر ها و سیستم هشدار بسته نبودن کمربند ایمنی می‌باشد.
ترمزهای این خودرو در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب از نوع دیسکی هستند و این خودرو مجهز به سیستم ضد سرقت، سنسور عقب و دوربین دنده عقب نیز می‌باشد.
 
تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، سیستم صوتی مجهز به ورودی USB و AUX و ۶ بلندگو و اتصال بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رهیاب GPS، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، چراغ‌های روشنایی روز، چراغ‌های خودکار، پاور ویندوز و سانروف هم از جمله امکانات رفاهی این خودرو هستند.
 
ام جی 360 اولین محصول تولیدی شرکت ام جی پارس موتور است؛ این شرکت به صورت جوینت ونچر و با سهام 50 به 50 مابین گروه SAIC Motor چین و گروه صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) تاسیس شده است.
 
گروه سایک (مالک ام جی) درکنار دانگ‌فنگ، چانگان و فاو یکی از چهار برند بزرگ خودروسازی چین است و هم‌اکنون نیز در رده هفتیمن خودروساز بزرگ جهان قرار دارد. خودروهای جنرال موتورز و فولکس‌واگن به کمک سایک در بازار چین مونتاژ می‌شوند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل