بازدید 2455

نمایشگاه صنایع دستی در مجلس برگزار می شود

رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی ایران در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های استان زنجان در مجلس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 16 February 2017
علی وقف چی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اعلام این خبر گفت: حدود 4 ماه قبل درخواست برگزاری نمایشگاهی از توانمندی ها و ظرفیت های استان زنجان در زمینه های صنایع دستی، موادمعدنی ، فرش، مشاهیر و ظرفیت های کشاورزی در محل مجلس شورای اسلامی مطرح شد که با همفکری با مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس مقرر شد که این نمایشگاه از 14 اسفند ماه در محل خانه ملت برگزار شود.

نماینده زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت مجمع نمایندگان استان زنجان و همزمان با نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی استان های کشور برگزار می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: برای بازدید از این نمایشگاه علاوه بر هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس شوای اسلامی از مسئولان کشوری و سفرای سایر کشورها که در تهران مستقر هستند نیز در صورت امکان،دعوت به عمل خواهد آمد.

وی ابراز امیداواری کرد که نمایشگاه معرفی توانمندی های استان زنجان بتواند در شناساندن هر چه بهتر صنعت این استان موثر بوده و در آینده ای نه چندان دور استان های دیگر کشور نیز نمایشگاهی از ظرفیت های صنایع دستی و توانمندی های خود را در محل مجلس شورای اسلامی به نمایش بگذارند.

رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی ایران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارزان ترین، سریع ترین و موثرترین راه انتقال فرهنگ و مرتفع شدن مشکل اشتغال رونق تولید کشور است که برگزاری این نمایشگاه می تواند به این امر مهم کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار