بازدید 17117

تصویر زن مظنون به قتل برادر رئیس‌کره‌شمالی

وربین‌های فرودگاه کوالالامپور مالزی تصاویر یک زن را ثبت کرده اند که مظنون به ترور کیم جونگ نام برادر ناتنی رئیس حکومت کره شمالی است.
کد خبر: ۶۶۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 15 February 2017
وربین‌های فرودگاه کوالالامپور مالزی تصاویر یک زن را ثبت کرده اند که مظنون به ترور کیم جونگ نام برادر ناتنی رئیس حکومت کره شمالی است.

به گزارش پایگاه روسی االیوم، پلیس مالزی همچنان مشغول بررسی تصاویر دوربین های فرودگاه بین المللی کوالالامپور برای پی بردن به جزئیات ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی در روز 13 فوریه است.

تصاویری که از زنِ مظنون ثبت شده است، واضح و روشن نیست و نشان می دهد که زنی با موهای کوتاه که پیراهنی سفید با عبارت " LOL " پوشیده، کیفی در دست دارد و بندی بلند روی شانه چپ خود انداخته است، در فرودگاه منتظر رسیدن تاکسی است.

گزارش ها حاکیست که دو زنِ اهل کره شمالی به کیم جونگ نام حمله و به بدن وی ماده ای سمی تزریق کردند که در نتیجۀ آن، هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. گزارش های دیگر نیز حاکیست که دو زن مادۀ شیمیایی سوزاننده ای را روی چهرۀ کیم جونگ نام ریخته یا سوزنی سمی به وی زده اند. گفته می شود که راننده ای که دو زنِ قاتل را از فرودگاه فراری داده بود، دستگیر شده است .

قبلاً چند بار به کیم جونگ نام (45 ساله) سوء قصد شده بود؛ زیرا رهبر کره شمالی (33 ساله) وی را یکی از بزرگترین رقبای خود می دانست. گفته می شود که غفلت محافظان شخصی کیم جونگ نام و پلیس مالزی فرصتی مناسب را برای قاتلان برای ترور وی فراهم کرد.
ابوسماح مات فرمانده پلیس کوالالامپور می گوید: جونگ نام به علت ریخته شدن ماده ای ناشناس روی بدنش به درمانگاه فرودگاه منتقل شد اما در مسیر انتقال به بیمارستان پوتراجایا در جنوب پایتخت درگذشت.

در همین حال، جشن تولد کیم جونگ ایل، رهبر سابق کره شمالی و پدر کیم جونگ نام، در پیونگ یانگ پایتخت این کشور برگزار شد، اما هیچ اشاره ای به مساله قتل نشد؛ به نحوی که 3 هزار مسئول دولتی با لباس دولتی و زنانی نیز با لباس سنتی در این جشن مشارکت کردند.
کیم جونگ نام پسر بزرگ کیم جونگ ایل و حاصل رابطۀ وی با یک بازیگرِ زنِ اهلِ کره جنوبی به نام "سونگ هیه ریم" بود. کیم جونگ نام در ماکائو چین زندگی می کرد سپس به سنگاپور، اندونزی، مالزی و فرانسه رفت.
 
تعداد بازدید : 4377
دانلود 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار