بازدید 6097

تولید خودرو به ۳ میلیون دستگاه می‌رسد

کد خبر: ۶۶۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 15 February 2017
بر اساس هدف‌گذاری صورت گفته در ۱۰ سال‌ آینده تولید انواع خودروی سواری به سالانه سه میلیون دستگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، ویرایش دوم سند "اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو در افق ۱۴۰۴" سال ۱۳۹۳ به تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده و به خودروسازان داخلی ابلاغ شد.
 
تولید خودرو به ۳ میلیون دستگاه می‌رسد 

در این سند راهکارهای دست یافتن به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله توسعه کشور در حوزه صنعت خودرو و قطعه، پیش‌بینی و ابلاغ شده است.

در این زمینه در سند اهداف صنعت خودرو در افق ۱۴۰۴ عنوان شده که در این سال تولید انواع خودروی سواری در ایران باید به سالانه سه میلیون دستگاه افزایش یابد.

طبق این سند دو میلیون دستگاه از خودروهای سواری تولیدی در این سال (۱۴۰۴) به مصرف بازار داخل رسیده و یک میلیون دستگاه نیز باید صادر شود.

این هدف‌گذاری در حالی است که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری (۱۳۹۵) حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در خودروسازان داخلی تولید شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۹
منظور همون تولید گاری هست دیگه؟؟؟
بنویسید خودرو، بخوانید فرغون!
که چه بشود. آیا ما به اندازه کافی جاده و خیابان و یا حتی پارکینگ داریم که این تعداد ورودی را در شهر جای دهیم.؟ آیا این کژراهه رفتن برای تقویت اقتصاد ملی روزی متوقف می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
جاده و خیابان و یا حتی پارکینگ داریم ولی باور کنید نیاز به ماشین نداریم. بسه همین تعداد. فقط فرسوده ها را جمع کنید بجاش ماشین جدید بذارید. همین
در این هدف گذاری چیزی در مورد کیفیت و قیمت ذکر نشده !!!!!!!!

فقط تولید 4 چرخ ؟؟؟
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
منظور تولید فرغون بوده که اینجا از نام خودرو استفاده شده
و اینکه اینجی ایران است و کوچکترین توجهی به کیفیت نیست بلکه همه توجه ها به پر کردن جیب است و دیگر هیچ
اگر مردم عقل داشته باشن و این فرغونها رو نخرن شاید کمی همه به کیفیت توجه بشه
جاده ها چی درست میشن یا توهمین جاده ها
... و ترافیک شهری و جاده ای نسز ده برابر میشود و همچنین تلفات حوادث رانندگی رشد فوق العاده ای خواهد داشت!!! دستاوردهای خودروسازی در ایران!
هدف گذاری خودرو حتما پژو و پراید منظورتونه همراه با پیکان (البته اریسان) ونیسان وانت مربوط به ده 60 و70 میلادی
2.995.000 فرغون به قیمت خون بابای خودروساز برای مردم + مابقی هم خودرو واقعی با 2.5 برابر قیمت جهانی برای پولدارها !!!!!!!!!!!!
تولید ارابه مرگ 3میلیون دستگاه رسید
فکری هم بحال خودروهای فرسوده کنید این مهمتر است.
3 میلیون ابوقراضه بی کیفیت از رده خارج مونتاژ میکنیم.این خبر درسته چون ما سازنده نیستیم تو تحریم دیدین ایران خودرو چه بلایی سرش اومد
آقا نکنید شهرها دیگه جا ندارن! آخه سود بیشتر به چه قیمتی؟
تولید 3 میلیون تابوت چرخدار که البته بر خلاف تابوت ، گازهای سمی هم تولید می کنند !!!
50سال به خودروسازان مهلت دادیم که خودرو رقابتی با بازار جهانی بسازند که تاکنون موفق نشده اند بلکه پاپس هم زده اند. یک نگاهی هم به میزان رضایت مردم به خودروسازان بکنید خواهید دید که اکثریت خواهان تعطیلی این صنعت ورشکسته هستند
كيفيت فراموش شد باز رفتيم سراغ منيت
اگر ملت را دوست دارید تولید تابوتهای متحرک را متوقف کرده وپول آنرا صرف زیر ساختهای اقتصادی ویا حداقل شبکه حمل و نقل عمومی کنید وگرنه دور نیست روزی که زیر زباله های همین تولیدات دفن شویم و جایی برای حرکت که نه برای پرک کردن گیر هیچ کس نیاید
طاغوت فقط 11 سال پیکان تولید کرد و البته هر سال هم کلی نوآوری و تغییر داشت اما متهم بود به خیانت به صنعت و مملکت بخاطر مونتاژ فعلا 38 ساله باز هم فقط مونتاژ میکنیم و به دهها کشور سازنده اصلی خودرو وابسته ایم و رشد کیفی هم نداریم. اما ماشاءاله ما خوبیم تو خوبی؟!
1-اصلا تعداد تولید به این عددهم برسد وقتی خودروسازان جهت کنترل قیمت تیراژ تولید خود را کاهش می دهند حالا توان تولید هرچه می خواهد باشد
2- تا وقتی که از این خودروسازان حمایت می شود و رقابت برایشان وجود ندارد این حرفها برای مردم خودروی با کیفیت و قیمت مناسب نمی شود.
3- تویوتا کمری هیبرید فول با دو موتور باید 30000 دلار باشد بعد ماشین داخلی معمولی بدون هیچ امکاناتی 20000 دلار (دنا) با این پولها چه خودروهای خارجی می شود خرید.
خواهشا در خودروسازی دخالت نکنید مردم خواسته های خودرا دیکته می کنند. فقط امکان واردات را تسهیل کنید
مردم که مهم نیستند فعلا صرفه و صلاح سیاسی حکم می کند که به نفع یک سری از کشورها برای همراه نمودن آنها باج بدهند و بعد از مدتی دوباره برمیگردد به روال سابق .
افزايش توليدفرغون وآلات مرگ بررانت خواران لندكروز سوار مبارك
کا ش به فکر پارکینگش هم بودن...
این تولید به چه درد میخووووووووووووووووووووره؟؟؟
تو جیب ما رو نزن، ما 3 میلیون خودرو نمی خواهیم
سه میلیون آشغال
با توجه به نبود خیابان و جاده برای این همه اتومبیل و هم چنین کیفیت نا مطلوب خود رو ها پیشنهاد می شود مثل تلفن اعتباری خودرو ها هم اعتباری و یکبار مصرف باشد تا بشود این تعداد خورو را در بازار تزریق و مصرف کرد وگرنه با این اوضاع مالی بازار داخلی کشش و بازار خارجی تمایلی به خودرو ایرانی ندارد
اشکالی نداره اگر قانون مجبور کنید به ازای تولید هر خودرو سه خودرو اسقاط گردد البته کو گوش شنوا مردو بدبخت شدن یا از آلودگی هوای ناشی از این خودرو ها بایستی بمیرند یا از تصادف با این خودرو ها
اون کشورهای بدبخت دیگه کدومندکه میخوایم یک میلیون صادرات داشته باشیم.احتمالابااین کار میخوایدتقاص خون چیزی روبگیرید.
1 میلیون صادرات؟ به کجا ؟ چند تومن؟ اگه یه روز کل خودروسازیهای دنیا منقرض بشن شاید عملی باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار