بازدید 3661

پیشنهاد هدایت تیم ملی قطر به سرمربی ایران

کد خبر: ۶۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ 15 February 2017
فدراسیون شنای قطر به سرمربی تیم ملی شیرجه ایران پیشنهاد مربیگری داده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی,رضا خیبری‌نژاد در خصوص زمان برگزار اردوهای تیم ملی شیرجه اظهار داشت: در حال حاضر شیرجه‌روهای کشورمان در شهرهای خودشان مشغول تمرین و به نوعی در اردوهای غیر متمرکز هستند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است 15 فرودین مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شود.
 
وی ادامه داد: پس از برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی، نفرات برتر به اردوی متمرکز دعوت می‌شوند و تا زمان اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی در اردو باقی خواهند ماند. براساس اعلام فدراسیون، قرار است با دو شیرجه‌رو به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کنیم که در اردوی تیم ملی دو ورزشکاری که شرایط و رکوردهای بهتری داشته باشند، راهی باکوی آذربایجان می‌شوند.
 
سرمربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: با توجه به حضور کشورهای مالزی و مصر، پیش‌بینی می‌کنیم که سطح رقابت‌ها بالا باشد اما ما هم به دنبال کسب مدال و درخشش در این رقابت‌ها هستیم.
 
خیبری‌نژاد در خصوص پیشنهاد قطر، تصریح کرد: دو ماه پیش فدراسیون شنای قطر سابقه ورزشی و مربیگری‌‌ام را خواست که به آنها ارائه دادم. آنها به دنبال حضورم در کادر فنی تیم ملی شیرجه کشورشان هستند اما هنوز خبری از این موضوع نیست.
 پیشنهاد هدایت تیم ملی قطر به سرمربی ایران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار