بازدید 7088

رسیدگی مجدد به پرونده «محمدعلی طاهری»

کد خبر: ۶۶۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 14 February 2017
وکیل‌مدافع محمدعلی طاهری از رسیدگی مجدد به پرونده موکلش در هفته دوم اسفند ماه در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده خبر داد.

رسیدگی مجدد به پرونده «محمدعلی طاهری»
سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: حکم اعدام موکلم از سوی دیوان عالی کشور نقض شده بود و اکنون پرونده به دادگاه انقلاب برگردانده شده و قرار است در هفته دوم اسفند ماه، دادگاه وی برگزار شود.

علیزاده‌طباطبایی 27 شهریور ماه سال 95 در گفت‌وگو با ایسنا درباره پرونده محمدعلی طاهری - سرکرده‌ گروه عرفان حلقه - گفته بود: موکلم در خصوص یکی از اتهامات مطروحه در پرونده، به 5 سال حبس محکوم شده بود. برای موکلم در رابطه با اتهام افساد فی‌الارض حکم اعدام صادر شده بود که پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت دیوان عالی این حکم را نقض کرد.

علیزاده‌طباطبایی گفته بود که تقاضای تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه را داشتیم که با این درخواست موافقت نشد و مجددا قرار بازداشت برای موکلم تمدید شد.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری مورخ 29 شهریور ماه سال 94 در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرونده محمدعلی طاهری سرکرده‌ گروه عرفان حلقه گفته بود: حکم صادره برای محمدعلی طاهری مورد اعتراض قرار گرفت و اکنون پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان