بازدید 11791

بازداشت 8 دختر در دربی پایتخت

کد خبر: ۶۶۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 14 February 2017
یک روزنامه از بازداشت 8 دختر در دربی روز یکشنبه پایتخت خبر داد.
 
بازداشت 8 دختر در دربی پایتخت 

روزنامه «تماشاگران امروز» نوشت: بعد از دربی روز یکشنبه، عکس‌ها و تصاویری از دو دختر در شبکه‌های مجازی منتشر شد که می‌گفتند به استادیوم رفته‌اند. یکی از این دخترها در توییتر به نظر می‌آید متولد ۶۸ باشد. خودش را عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس و منچستریونایتد انگلیس معرفی کرده است. طبق توییت‌های پی‌درپی‌اش معلوم است که از ۹ صبح یکشنبه به همراه پدرش در استادیوم بوده و از لحظات پرشدن سکوها عکس گرفته است. از خوشحالی گذشتن از گیت نوشته و اینکه چقدر استرس دارد. در این میان تلاشش را هم کرده که مسائل امنیتی را رعایت کند و در جواب کسانی که باور نکرده‌اند او به استادیوم رفته باشد و از او تقاضای عکس در آنجا کرده‌اند، گفته که تا اتمام بازی نمی‌خواهد این کار را بکند. پروفایل توییترش عمومی است و هر کسی می‌تواند نوشته‌ها و عکس‌هایش را ببیند. البته بعد از بازی هم عکسی منتشر نکرد و بیشتر از کاربرانی گله داشت که او را به منابع قانونی نشان داده‌اند یا با جا زدن خودشان به عنوان خبرنگار، از تصاویرش سوءاستفاده کرده‌اند.

بازی دربی موجی از ورود دختران به ورزشگاه را به همراه داشته‌ است؛ آنها که طبق قوانین فعلی حق ورود به ورزشگاه را ندارند. غیر از چند نفری که مدعی شدند به استادیوم رفته بودند، گروهی در روز دربی قصد ورود به استادیوم را داشته‌اند، که در زمان بازرسی‌های قبل از گیت، بازداشت شدند.

هشت دختر روز یکشنبه، در جریان بازی، بازداشت‌ و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۱
-جرمت چیه دختر؟
-رفتن به استادیوم فوتبال مثل بقیه آدمها
...حکم: بازداشت؛ زندان، اشد مجازات
پاسخ ها
محمدحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
در هر کشوری اگر به قوانین احترام نگذاریم(هرچه باشد)در نهایت محکوم به شکست و تباهی هستیم.
ناشناس
| France |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
آقای محمد حسین 14.47
قانون چیزی است که در مجلس تصویب شده باشد. راه ندادن زنان به ورزشگاه ها مقررات دستگاه های انتظامی است و نه قانون رسمی کشور
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
اقا محمد حسین این چه قانونی هست که تو حق داری بری استادیوم اما خواهرت نه ؟ شما بهتره روی فرهنگ مردم کار کنید نه تصمیمات بدون تعقل برخیا !
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
محمد حسین عزیز قوانین باید منطقی باشد
بازداشت ؟؟؟؟؟!!!!!!
آدم یاد رانندگی خانم ها در عربستان میوفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
هزارتا لایک
اینها مجرمند و باید اعدام بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
نه یک بار بلکه چند بار اعدام !!!
تفکر قرون وسطایی بازداشت بخاطر دیدن فوتبال
واقعا خجالت داره تو قرن ٢١! بازداشت
چه اشكالي داره يه قسمت از صندليها رو به خانمها اختصاص بدن تا اونا هم از هيجان بازي استفاده كنن. بايد تو اين قانون تجديد نظر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
گناه میشه اونوقت تو اون دنیا جواب میدی عزیز من
زن را چه به مسابقه فوتبال زن باید به مطبخ باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
ای بابا حدفی می زنید ها.
تمام کشور به حطر می افند
یعنی بغیر این مشکلی تو مملکت نیست دلشون میخوادبرن اونهم با باباشون
تابی انتشار کن ............با این ادبیات رکیک تماشاگران؟....من خودم ورزشگاه میرم ادبیات تماشاگران بسیار زننده است.. خب خانم ها چطور تو این جو حضور داشته باشن..خودت میزاری خواهرت تو این جو نامطلوب حاضر بشه؟
اینا مصداق رجل سیاسی هستن
فرق حکومت ایران باسایر کشورهای جهان همین قوانین من دراوردی وقرون وسطائی هستش که ملت ایران رادر عرصه بین المللی تحقیر وبی ارزش کرده
آقایون اگه فحش ندهن اونم فحش های ناجور وبازیکنان لباسشون را در نیارن مطمئن باش مسئولین راهشان میدهن مشکل خود ماییم. جنبه نداریم الکی گیر میدهیم به مسئولان
باسلام:
ازآنجائیکه این حقیراحترام متقابل برای هردوتیم محبوب وبزرگ کشورمان قائل هستم باید به عرض برسانم که استادیومی که دربازی تیمها ازهرگونه فحاشی توسط تماشاگران ابائی ندارند چرا بایدنوامیس مردم رادراینگونه محافل شاهد باشیم خداوکیلی این تماشاگران آیابرای یک بارشده درخلوت خودبه این فکرکنند که آن بازی کنی که دارد برای ما ومملکت اش مایه میگذاردسزاواراین است که ناموس وشرفش را درمیان هزاران انسان به فحاشی بکشانیم وبعد هم توقع داشته باشیم آن بازی کن باروحیه یک بازی قابل قبولی را برای این همه انسان به نمایش بگذارد؟؟من خودم ازبچه گی طرفدار پرسپولیس بوده ام وخوشحال هم میشوم موقعی که تیمم میبرد ولی آیا بازیکننان استقلال عزیز راباید به فحش وبدوبیرا مورد پذیرائی قرار دهم ؟آیا بازیکنان استقلال عزیز برادران وعزیزان مانیستند؟بله درفوتبال باید هیجان ایجادکرد ولی نه بافحاشی وناسزا گوئی ..اینها همانانی هستند که درتیم ملی درکنار هم برای این مملکت آبرومیخرند آیا زمانیکه یکی ازبازیکنان یک گل به حریف میزنند حال چه استقلالی باشد ویا پرسپولیسو ویاسایپائی و.......هرتیم دیگر مملکت راشادکرده ودستیمرزاد دارد خوب باین فحاشی های رکیکی که من دوبار به استادیوم رفتم ودیدم بخدا خجالت کشیدم حال میگوئید زن بیاید به استادیوم؟؟؟به خدا من هم آرزودارم دخترم وهمسرم را بیاورم به استادیوم ولی بااین شرائط آیا شما هم حاضرید ؟؟؟خوب بیائیم خودمان فرهنگ سازی کنیم همه چیز را گردن دولت نیندازیم بله باید هرفردی تیم خودش راتشویق کند اما به چه قیمتی باالفاظ رکیک موقعی که من تماشاگر به بازیکن استقلال فحش زن وبچه میدهم مسلماً طرف مقابل بازیکن پرسپولیس را به بدترین فحش ها مورد تفقد قرار میدهدپس شمارا به خدا بیائیم با آن فرهنگ غنی ایرانی خودمان کاری کنیم که راه استادیوم را به روی خانمها بازکنیم به امید آن روز.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر