بازدید 12740
۹

فروش بنزین ۲هزارتومانی در شمال تهران

کد خبر: ۶۶۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 14 February 2017
عرضه بنزین ۲هزارتومانی در جاده‌های شمال استان تهران از حواشی جالب این روزهای تردد در مناطق برفی و کوهستانی این استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رفت و آمد به مسیرهای برفی شمال استان تهران در این روزها با حواشی متعددی همراه است؛ از لیزخوردن خودروها در مناطق برفی تا ترافیک‌های چندین ساعته در ساعات پایانی روز، اصلی‌ترین حاشیه سفری کوتاه به مناطق برف‌خیز استان تهران است. اما یکی از جالب‌ترین حواشی این سفرهای روزانه به نقاط شمالی استان تهران، عرضه بنزین با نرخ غیرمصوب 2هزار تومان در هر لیتر است.

در برخی نقاط در جاده‌های منتهی به شهرها و روستاهای شمالی استان تهران که دسترسی به جایگاه‌های عرضه بنزین، طی مسافتی 5 تا 10 کیلومتری در نقاط کوهستانی را نیاز دارد، رانندگان برخی خودروهای عبوری که پیش‌بینی درستی از میزان مصرف بنزین خود نداشته‌اند، با کسری در ذخیره بنزین باک خودروی خود مواجه می‌شوند.

به‌منظور درآمدزایی از این نیاز، افرادی در حاشیه جاده‌های برون‌شهری شمال استان تهران با نصب آزادانه بنرهای تبلیغاتی، اقدام به عرضه بنزین دبه‌ای می‌کنند. در این بنرها در خصوص قیمت بنزین چیزی نوشته نشده اما وقتی به این افراد مراجعه می‌کنید، دو انتخاب پیش روی شما می‌گذارند: دبه‌های 5لیتری بنزین با قیمت 10 هزار تومان و دبه‌های 10لیتری بنزین با قیمت 20 هزار تومان.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
ظاهرا شما در جریان نیستی... اگر حتی در غیر اینجا و در وسط تهران هم شما بنزین ماشینت تموم بشه و با تلفن امداد خودرو تماس بگیری برات بنزین میاورند و با نرخ 2000 تومن محاسبه می کنند...خیلی وقت است که این منوال است.
شما غصه بالا شهر تهران رو نخورید چون برا غصه خوردن مطلب های زیادی هست که سزاوارترند
دقیقا خبر درستیه. من یک گزارش دیگر هم اعلام میکنم تا ببینید وقتی مدیریت و نظارت نیست چه سودجوییهایی رخ میدهد. سال گذشته تابستان تاکید میکنم تابستان به همراه اهل منزل سفری به گیلان داشتیم و در رشت مستقر شدیم.روز دوم تصمیم به بازدید از شهر زیبای ماسوله گرفتیم. من بنزین کمی داشتم و به امید اینکه در یک شهر توریستی قطعا پمپ بنزین وجود دارد با محاسبه میزان بنزین موجود و تطبیق با میزان مسافت بدون اینکه سوختگیری کنم راهی ماسوله شدم و محاسبه من درست بود و به ماسوله رسیدیم اما چراغ باک روشن شد. از افرادی که در انجا راهنمایی غیر رسمی میکردند و بدون قبض پول پارکینگ میگرفتند سوال کردم پمپ بنزین کجاست که در کمال ناباوری اعلام کردند ماسوله پمپ ندارد و نزدیکترین پمپ واقع در شهرستان دیگری به نام ماکلوان است. گفتم خوب من بنزین ندارم باید چکار کنم ؟ اقایان اعلام کردند مشکلی نیست ما زیاد با این موضوع سروکار داریم شمابرای رفع مشکل به مسافربرهای اینجا مراجعه کنید. مراجعه کردم یکی از این افراد با منت 4 لیتر بنزین به من داد و 16000 تومان پول گرفت! وقتی سوئ نظارت و مدیریت باشد همین چیزها را هم باید انتظار داشت. به قیمت خدمات از هتل و غذا گزفته تا مکانیکی و پزشکی نظر کنید تا بی تدبیری و سودجویی را به وضوح ببینید. نمونه ای هم شما فرمودید دست شما هم درد نکند. واقعا چه خبره؟!
پاسخ ها
جوابیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
شما که خودتم میدونستی بنزین کافی نداری چرا بنزین نزدی..شاید پمپ هم داشت ولی خراب بود شرط عقل اینه که با باک خالی مسافرت نری.. وگرنه کسب درامد از اشتباهات افراد کار غیر معمولی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
جناب جوابيه!
حتما فقط دزد بي نوا بي تقصير بوده!!!!!
دیر خبرش به شما رسیده
چند ساله توی جاده ها مخصوصا شمالی دوبرابر میفروشن
عمده هم بخاطر فاصله زیاد جایگاهها و ترافیک های بی حساب هست
تو اون شرایط هر دو طرف راضین
یکی سرما را تحمل میکنه و پول اون را میگیره
اون یکی هم کارش راه میافته تو سرما نمونه
همیشه تغییر قیمت ها از یک جامعه آماری کوچک شروع میشه.مثل ویروس واگیر داره که اگر مؤثر شد، به سایر نقاط هم سرایت می کنه.
خب جایگاه بزنید لیتری 1000 بفروشید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار