بازدید 2699

برنامه تل آویو برای تحریک کاخ سفید علیه ایران

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس با اشاره به برنامه سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن گفت: نتانیاهو که در آستانه سقوط قرار دارد با تحریک ترامپ علیه ایران تلاش می کند خود را نجات دهد اما مساله اینجاست که ترامپ ثبات رفتاری ندارد.
کد خبر: ۶۶۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 14 February 2017
جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت گفت: نخستین سفر بنیامین نتانیاهو به آمریکا برای دیدار با دونالدترامپ اقدامی در جهت بازسازی روابط پرتنش کاخ سفید با تل آویو در دوران ریاست جمهوری اوباما است.

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تقابل با برجام ، توسعه شهرک های صهیونیستی و جنگ سوریه از موضوعاتی است که در گفت و گوهای ترامپ با نتانیاهو مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تلاش تطمیع ترامپ با آیپک در جنگ داخلی امریکا

وی در ادامه افزود: نتانیاهو با توجه به مناقشات ترامپ با سیستم حکومتی ایالات متحده تلاش می کند اهمیت لابی صهیونیستی آیپک را به رخ رئیس جمهوری آمریکا بکشاند.

محبی نیا با پیش کشیدن رای نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه توسعه شهرک های صهیونیستی در آخرین روزهای حضور اوباما گفت: قطعا مسئله اعمال فشار ترامپ به سازمان ملل در مذاکرات کاخ سفید مطرح خواهد شد تا آنتونیوگوترش مورد تطمیع تل آویو قرار گیرد.

وی در همین حال گفت: بحث انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس اشغالی درخواستی است که به طور جدی توسط نتانیاهو در عین گسترش شهرک های صهیونیستی مطرح خواهد شد.
دونالد ترامپ آمریکا

فرار نتانیاهو از سقوط با تحریک جنون ترامپ

این نماینده مجلس دهم با بیان این که نتانیاهو که با اتهامات سنگین فساد دست به گریبان است گفت: نتانیاهو عملا طعم سقوط را هجمه سنگین طیف های منتقد صهیونیستی احساس می کند.

وی در ادامه با اشاره به شناخت نخست وزیر صهیونیستی از پدرترامپ ، گفت: نتانیاهو تلاش می کند که ضمن رفاقت با رئیس جمهوری ایالات متحده تلاش می کند خود را به عنوان تنها فردی که قدرت تعامل آمریکا دارد ، معرفی کند.

محبی نیا گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در جریان مذاکرات هسته ای بدون دعوت رسمی راهی کنگره آمریکا شده بود ، علیه تفاهم برجام اقدامات عملی دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو با روی کار آمدن ترامپ احساس می کند که در جنگ با تفاهم برجام دست پر دارد و توانایی اخلال در این تفاهم را دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دغدغه اساسی ترامپ و نتانیاهو این است که افکار عمومی جامعه جهانی و شورای امنیت اقبالی به دیدگاه و نظر آنها علیه ایران و تفاهم برجام ندارند.

دست خالی تل آویو با تزلزل ترامپ

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در رسانه های صهیونیستی و امریکایی گفت: نتانیاهو به دست آورد مشخصی جز چند جمله کلیشه ای تهاجمی ترامپ دست نخواهد یافت و رئیس جمهوری آمریکا فعلا اقدام عملی علیه ایران و تفاهم برجام انجام نمی دهد.

محبی نیا با بیان این که همگرایی ایران و روسیه مسئله ای است که احتمالا در خلال مذاکرات نتانیاهو با ترامپ مطرح خواهد شد ، گفت:  ترامپ و نتانیاهو تلاش می کنند با تعریف منافع مشترک با کرملین از رشد همکاری های تهران و مسکو جلوگیری کند.

این نماینده مجلس دهم در انتها گفت: نگرانی بزرگ نتانیاهو این است که ترامپ با تعدیل موضع رفتاری شبیه اوباما در مورد ایران و مسئله فلسطین اتخاذ کند زیرا رئیس جمهوری آمریکا از تهاجم علیه سیاست چین واحد عقب نشینی کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس