بازدید 3220

محور چالوس بازگشایی شد

کد خبر: ۶۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 14 February 2017
رئیس مرکزفرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه استان البرز گفت که جاده کرج - چالوس به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن دوشنبه شب مسدود شده بود ، بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، سروان علی بابازاده دقایقی پیش افزود: اکنون این مسیر باز است و تردد در آن جریان دارد.
 
وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در این جاده کوهستانی را دارند با خود زنجیر چرخ و لوازم ایمنی همراه داشته باشند.
 
این مسیر طی یک ماه گذشته به علت بارش برف و سقوط بهمن حدود 6 بار مسدود شده است.

 اتوبان زنجان - قزوین همچنان بسته است

در این حال، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: حدود ساعت 9 صبح دوشنبه اتوبان زنجان - قزوین به دلیل بسته بودن اتوبان قزوین، مسدود شده است و خودروها از مسیر ارتباطی ابهر به سمت جاده قدیم زنجان - قزوین، هدایت می شوند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل بسته شدن اتوبان قزوین، پلیس راه این استان نیز برای همکاری با پلیس راه استان قزوین همچنین به دلیل وقوع کولاک و یخبندان سطح جاده، مسیر اتوبان زنجان - قزوین را مسدود کرده است.

وی اظهار کرد: در حوزه ارتباطی زنجان هیچ مشکلی برای تردد وسایط نقلیه نیست و به محض بازگشایی اتوبان قزوین، پلیس راه زنجان نیز اجازه آمد و شد در اتوبان زنجان - قزوین را به رانندگان خواهد داد.

وی مساحت مسیر بسته شده در اتوبان زنجان به قزوین را حدود 50 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: اتوبان زنجان - تبریز، نیز با بارش برف خفیف و لغزندگی سطح جاده مواجه است و از رانندگان انتظار می رود با دقت و احتیاط بیشتری تردد کنند.

شیرمحمدی افزود: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی خدابنده - ابهر و گردنه های خانچای در شهرستان طارم، قلی کندی در جاده زنجان - دندی و جاده زنجان - تهم - چورزق، نیز به دلیل وجود برف و یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه حجم تردد به دلیل بارش برف و یخ زدگی سطح جاده در مسیرهای ارتباطی استان زنجان بسیار پایین است از رانندگان و مسافران خواست همچنان از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

شیرمحمدی یادآورشد: حوالی ساعت 12 ظهر دوشنبه /25 بهمن جاری/ یک مورد تصادف منجر به فوت در جاده زنجان - خرمدره اتفاق افتاد و متاسفانه راننده و سرنشین خودرو ال 90 در دم جان باختند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل