بازدید 8075

مبارزه با جرائم سازمان‌یافته در پلیس‌بین‌الملل

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: مبارزه با جرائم سازمان‌یافته، تروریسم، قاچاق، تعقیب و استرداد مجرمان، تبادل دانش پلیسی، اجرای عملیات مشترک و کنترل اتباع خارجی بخشی از مأموریت‌های این پلیس است.
کد خبر: ۶۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 13 February 2017
رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: مبارزه با جرائم سازمان‌یافته، تروریسم، قاچاق، تعقیب و استرداد مجرمان، تبادل دانش پلیسی، اجرای عملیات مشترک و کنترل اتباع خارجی بخشی از مأموریت‌های این پلیس است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار مسعود رضوانی، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در پنجمین نشست تخصصی، آموزش افسران رابط پلیس بین‌الملل ناجا، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) اظهار کرد: پلیس اینترپل متولی هماهنگی اقدامات ناجا در حوزه بین‌الملل است. در دنیای پرتلاطم امروز نیاز ناجا به فعالیت، حضور و مشارکت در عرصه بین‌الملل به سرعت در حال افزایش است.

وی افزود: نظارت و رصد بر روند اتفاقات پیرامونی از ضروریات انکارناپذیر دنیای امروز است و مأموریت‌های ناجا در عرصه بین‌الملل حائز اهمیت است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا تأکید کرد: این پلیس مأموریت‌های گسترده‌ای بر عهده دارد و اقداماتی در حوزه مقابله و پیگیری جرائم انجام می‌دهد.

رضوانی با بیان اینکه این پلیس با قوه‌قضائیه همکاری و تعامل بسیار نزدیکی دارد، افزود: واقعیت این است که با گستردگی و پیچیدگی جرائم در سطح بین الملل، مأموریت‌های این پلیس نیز پیچیده می‌شود و لازم است ضمن حرکت در مسیر تخصص و حرفه‌ای گرایی در راستای انجام مأموریت‌ها از همه ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: پلیس بین‌الملل برای حفظ و توسعه نظم و امنیت و مقابله با جرائم، عملکرد فرا مرزی و فرا ملی دارد و همواره سعی این پلیس بر این بوده که مأموریت‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

سردار رضوانی خاطر نشان کرد: سند راهبردی ناجا در سال‌های گذشته در حوزه بین‌الملل تعریف و تدوین شده است و امروزه مأموریت‌های این پلیس مطابق با این سند راهبردی دنبال می‌شود. همواره در مورد ضرورت حضور ناجا در عرصه بین الملل برای پیشبرد اهداف تأکید شده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های فرماندهی ناجا سردار حسین اشتری و هیئت رئیسه عنوان کرد: مبارزه با جرائم سازمان یافته، تروریسم، قاچاق، تعقیب و استرداد مجرمان، تبادل دانش پلیسی، اجرای عملیات مشترک، کنترل اتباع خارجی و غیره بخشی از مأموریت‌های این پلیس است و در تلاشیم فضا و بستر لازم را برای ارتباط با پلیس سایر کشورها در راستای انجام مأموریت‌ها تقویت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار