بازدید 6084

شروع پرقدرت بورس بعد از مدت‌ها + نمودار

امروز دوشنبه 25 بهمن ماه، درحالی بورس تهران با قدرت کار خود را شروع کرد، اما در پایان معاملات به رشد 148 واحدی اکتفا کرد.
کد خبر: ۶۶۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 13 February 2017
امروز دوشنبه 25 بهمن ماه، درحالی بورس تهران با قدرت کار خود را شروع کرد، اما در پایان معاملات به رشد 148 واحدی اکتفا کرد. 

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز گروه فلزات پایه شروع مثبتی در بازارهای جهانی داشتند، فلزات گرانبها اما آغازی منفی در بازارهای جهانی داشتند. فلزات گرانبها و نفت نیز به همین ترتیب آغازی منفی در بازارهای را شاهد بودند.

اما در بازار سرمایه ایران، معاملات گروه حمل و نقل اکثرا در دامنه مثبت معامله شدند؛ حریل با جابه‌جایی 1.9 میلیون سهم در 2 درصد مثبت معامله شد. در گروه سبز پوش استخراج کانه‌هاي فلزی، کاما با جابه‌جایی 3 میلیون سهم در 4.4 درصد مثبت معامله شد.

در گروه منفی ساختمانی نماد ثفارس پس از عرضه صف خرید خود مجددا صف خرید دیگری با حجم 6.5  میلیون سهم تشکیل داد؛ حجم معاملات در این نماد به 12.7 میلیون سهم رسید. ازطرفی افزایش فشار فروش در گروه خودرویی دیده شد؛ اما نماد خودرو منفی و متعادل بود.



در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد 148 واحدی به رقم 76 هزار و 975 واحد رسید. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای فملی با 55.98 واحد مثبت و پارسان با 27.98 واحد به عهده داشتند.

در فرابورس نیز آیفکس رشد 4.6 واحدی را شاهد بود که به رقم 839.6 واحد رسید. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای مارون با 2.82 واحد مثبت و اتکای با 0.17 واحد منفی به عهده داشتند.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار