بازدید 2450
۱

تبحر منصوریان در شکست برانکو در آزادی

کد خبر: ۶۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 13 February 2017
منصوریان تنها سرمربی است که در سال 95 موفق به شکست پرسپولیس در آزادی شده تا مشخص شود راه های شکست این تیم را به خوبی بلد است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان با پیروزی در دربی کار بزرگی انجام داد و رکوردهای مثبت تیم صدرنشین و موفق برانکو را شکست. در این میان اما سرمربی جوان استقلال برابر برانکو و پرسپولیس یک رکورد ویژه از خود به جای گذاشته است. سرمربی قرمزها در مجموع لیگ های چهاردهم و پانزدهم تنها در چهار دیدار شکست در ورزشگاه آزادی را تجربه کرده است.
 
اولین باخت او به دیدار برابر سپاهان باز می گردد که در این دیدار کمتر از دو روز از حضور برانکو در پرسپولیس می گذشت. دومین شکست برانکو برابر ذوب آهن در هفته چهارم لیگ پانزدهم بود که بعد از این دیدار تیم رویایی او شروع به ثبت رکوردهای دست نیافتنی کرد که البته همه ی این رکوردها توسط منصوریان شکسته شد.
 
منصوریان در دیدار برگشت لیگ پانزدهم با نفت تهران تیم برانکو را در آزادی پس از مدت ها شکست داد تا روند 21 بازی شکست ناپذیری قرمزها از بین برود و حالا دوباره پرسپولیس بعد از 290 روز دوباره در ورزشگاه برابر منصوریان شکست خورد تا مشخص شود که هیچکس به اندازه منصوریان راه شکست دادن تیم صدرنشین لیگ و برانکو را بلد نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصوریان باید نباختن مقابل تیم های دست دوم را یاد بگیرد. حالا شانسی همراه تیم قشقایی پدیده سال 95 شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار