بازدید 3647

انتقال ندامتگاه‌های متعلق به تهران از کرج

کد خبر: ۶۶۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 13 February 2017
رئیس‌کل دادگستری استان البرز از انتقال ندامتگاه‌های متعلق به تهران که در کرج مستقر است، خبر داد و گفت: این مهم در آینده‌ و به تدریج محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری البرز، احمد فاضلیان افتتاح مجتمع قضایی شهر چهارباغ را نماد انسجام و وحدت دو قوه در استان البرز دانست و گفت: معتقدیم در این شرایط یکدلی و همدلی، هر فعل و کلامی که به وحدت آسیب بزند گناهی نابخشودنی خواهد بود و باید مراقب بود اظهارنظرها بوی تفرقه ندهد.  

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با ترسیم مسیری که در دو سال اخیر طی شده تا مشکلات زیرساختی دستگاه قضایی استان برطرف شود، توضیح داد: در این مدت توانستیم باوجود محدودیت‌های مالی شدید که کشور گریبان گیر آن است بیش از ۱۶ میلیارد تومان بودجه جذب، و نزدیک به ۲۵ هزار مترمربع پروژه در حال ساخت و بهره‌برداری است.

معضل تغییر کاربری اراضی ساوجبلاغ

فاضلیان با اشاره به افتتاح مجتمع قضایی چهارباغ این نوید را داد که با اصلاح چارت موجود، در آینده نزدیک دادگستری و دادسرای چهارباغ نیز افتتاح شود تا همه دعاوی و شکایات مردم این شهر در همان‌جا مورد رسیدگی قرار گیرد.

ادامه اظهارات رئیس کل دادگستری استان البرز به موضوع تغییر کاربری‌های گسترده در اراضی زراعی، تصرف اراضی ملی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ اختصاص داشت که وی دراین‌باره گفت: جاذبه‌های طبیعی این شهرستان به‌نوعی بلای جان طبیعت آن شده است و متخلفان که عمدتاً غیربومی هستند با تغییر کاربری و تصرفات غیرقانونی گسترده، تهدیدی جدی برای آینده این منطقه هستند.

فرآیند انتقال ندامتگاه‌های تهران از کرج

وی با تأکید بر اینکه باید با این نوع تخلفات برخورد شدیدی شود تصریح کرد: در برخورد با این تخلفات نباید مسامحه شود؛ اگر کوچک‌ترین تعللی صورت گیرد هزینه برخورد نیز افزایش‌یافته و دستگاه‌های مسئول در عمل انجام‌شده قرار می‌گیرند که برای ممانعت از این شرایط باید از همان ابتدا سخت‌ترین برخوردها با سریع‌ترین عکس‌العمل‌ها انجام پذیرد.

در موضوع ندامتگاه‌های متعلق به استان تهران که اکنون در کرج مستقر هستند نیز رئیس‌کل دادگستری استان البرز توضیح داد: با تلاش دادگستری و استانداری البرز، مشکلات به رئیس قوه قضائیه و مسئولان منتقل‌شده است و مقررشده در آینده به‌تدریج، همه زندانیان از ندامتگاه قزل‌حصار به مکان دیگری منتقل شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان