بازدید 6163

محور هراز مسدود است

کد خبر: ۶۶۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 13 February 2017
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: هم اکنون بارش برف و باران در محورهای ۲۱ استان کشور ادامه دارد و شاهد کندی حرکت در محورهای مواصلاتی و ترافیک شدید در مبادی ورودی شهرها هستیم.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر بارش برف در جاده های استان های اردبیل، آذربایجان غربی،شرقی،زنجان،قزوین،کردستان،همدان، مرکزی،سمنان،البرز و شرق استان تهران ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ایلام جاده ایلام به کرمانشاه، در چهارمحال جاده کوهرنگ به مسجد سلیمان،در خراسان رضوی جاده تربت حیدریه به مشهد، در کهگیلویه جاده یاسوج اقلید و یاسوج به شیراز،در قم جاده سلفچگان به ساوه و سلفچگان به اراک و تفرش،کرمان جاده کرمان به بافت و راور، محور کنگاور و سنقر در استان کرمانشاه و جاده های هراز، فیروزکوه و چالوس بارش برف گزارش شده است.

به گفته رحمانی جاده هراز به علت شدت بارش و کولاک مسدود شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، از بارش باران در جاده های تهران، فارس، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمانشاه، مازندران، کهگیلویه، هرمزگان و کرمان خبر داد و افزود: تردد در استان های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قزوین، اردبیل، سمنان، کرمان، فارس، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و ارتفاعات چالوس، هراز و فیروزکوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در مورد مه گرفتگی در جاده های کشور اظهار داشت:استان های آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، کردستان دارای مه گرفتگی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار