بازدید 7494
۲

سیلاب در رودخانه خشک شیراز جاری شد

کد خبر: ۶۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 13 February 2017
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز با اشاره به آغاز بارش‌ باران از شب گذشته در شیراز گفت: سیلاب در رودخانه خشک این شهر جاری شد و کنارگذرهای اطراف این رودخانه نیز مسدود است.

رحیم جوکار در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی عبور و مرور از کنارگذرهای رودخانه در شهر شیراز امکان‌پذیر نیست و شهروندان باید مسیرهای جایگزین را برای عبور و مرور انتخاب کنند.

وی بیان کرد: در پی بارندگی شدید شب گذشته خوشبختانه مشکل خاصی در شهر شیراز نبوده و چند آبگرفتگی سطحی گزارش شده که آن نیز برطرف شده است.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارندگی پیش‌رو در استان فارس و شهر شیراز گفت: 4 هزار نیروی شهرداری برای بارندگی و سیل احتمالی شیراز آماده باش هستند.

جوکار با اشاره به برگزاری جلسه‌های مختلف با معاونان اجرایی مناطق 11گانه شیراز و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری نیز ماشین‌های خود را در حال آماده‌باش قرار داده تا در صورت نیاز وارد عملیات کند.

وی با اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز افزد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری در این چند روز تلاش کرده شهر را به طور مناسب تمیز نگه داشته و رودخانه وسط شهر را نیز از زباله‌ها پاک کند.

براساس این گزارش تمام مدارس و دانشگاه‌های استان فارس و شهر شیراز به علت بارش باران امروز در نوبت صبح تعطیل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
رودخانه خشک چیه؟ باید گفت: مسیل رودخانه خشک
پاسخ به حميد خان: در شيراز به رودخانه خشك معروف است و بيان ميشود كاري به درست و غلطي آن نداشته باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل