بازدید 6432
۵

ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت

کد خبر: ۶۶۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 13 February 2017
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند در حال حاضر به دلیل نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال برخی فروشندگان حاضر در بازار با هدف تبدیل به احسن کردن ملک خود حاضر به ارائه تخفیف به خریداران هستند از این رو خریدارانی که با بودجه اندک تمایل به خرید ملک دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
 
به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی میدانی فایل‌های ارائه شده در بازار برای فروش نشان می‌دهد تعدادی از املاک با قیمت پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه از سوی فروشندگان قیمت‌گذاری شده‌اند. مطابق با آمار رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در دی ماه، از میان مناطق 22 گانه شهر تهران، بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل 10 میلیون و 130 هزار به منطقه یک و کمترین آن معادل 2 میلیون و 190 هزار به منطقه 18 تعلق داشته است.
 
زارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن طی یک ماه دی همچنین نشان می‌دهد: پس از منطقه یک، مناطق 3،2،6،5 و 4 به ترتیب بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده‌اند. براساس بررسی‌های بانک مرکزی بیشترین رشد متوسط قیمت در اولین ماه از فصل زمستان سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته مربوط به منطقه 9 شهر تهران بوده است که معادل 2/ 16 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. در عین حال، منطقه 22 با رشد متوسط قیمت معادل 8/ 0 درصد کمترین افزایش را تجربه کرده ‌است.


 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
شاخص کل بورس باهمه دستکاریهای انجام شده از دی 92 تاکنون 14 هزارواحد سقوط داشته وسهامدارانش رابازیان مواجه کرده است
بورس = بازار ورشکسته روبه سقوط !
روزنامه دنیای اقتصادبهتراست بجای سمپاشی شبانه روزی برعلیه مسکن به تحلیل دلایل وضعیت اسفباربورس بپردازد
منطقه 11 تهران محله خیابان شهید خطیب , ارزانترین قیمت آپارتمان ها را دارد
منطقه 11 تهران محله خیابان شهید خطیب , ارزانترین قیمت آپارتمان ها را دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار