بازدید 2155

درگیری های بغداد برای داعش فضای تنفس ایجاد می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درگیری های سیاسی بغداد اتفاقی است که موجب انحراف افکارعمومی عراق از جنگ با داعش و ایجاد فضای تنفس برای تروریست های تکفیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 12 February 2017
علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن پیش کشیدن کشته شدن 8 تن از شهروندان و نیروهای پلیس عراق در درگیری های منطقه الخضراء بغداد گفت: تروریست های تکفیری تاکنون شمار زیادی از مردم عراق را سلاخی کرده اند و کشته شدن تعدادی از مردم در درگیری های سیاسی اتفاقی تاسف انگیز است.

نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت:  عقلانیت حکم می کند که احزاب عراق منافع ملی این کشور را بر دعواها و سهم خواهی های جناجی ترجیح دهند اما ناپختگی سیاسی موجب تنش شده است.

وی در ادامه افزود: هر اقدام هزینه تراش و تهدید آفرین قطعا مورد توجه تروریست های تکفیری و طراحان جنگ های خاورمیانه قرار خواهد گرفت.

رحیمی با بیان این که نظام سلطه با ایجاد اختلاف و درگیری های کوچک و بزرگ در دنیای اسلام موجب انحراف افکار عمومی از مساله قدس و اشغال سرزمین فلسطینی شدند ، گفت: انسجام اسلامی و وحدت ملی مردم عراق رویکردی است که در شکست تروریست های تکفیری باید مورد توجه بغداد و تمام احزاب عراقی قرار گیرد.

وی در انتها گفت: مشغله سیاسی و درگیری های خیابانی احزاب رویکردی است که منجر به لطمه خوردن موفقیت های جنگ با تروریست های تکفیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی