بازدید 2920

واکنش ایدرو به شائبه قرارداد سیتروئن- سایپا

مدیرعامل ایدرو نسبت به شائبه مطرح شده در مورد فروش شرکت سایپای کاشان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به شرکت پژو سیتروئن فرانسه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 12 February 2017
مدیرعامل ایدرو نسبت به شائبه مطرح شده در مورد فروش شرکت سایپای کاشان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به شرکت پژو سیتروئن فرانسه واکنش نشان داد.

منصور معظمی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه شائبه‌ای درباره قیمت فروش شرکت سایپای کاشان به پژو سیتروئن فرانسه مطرح شده است، تصریح کرد: برخی شیطنت‌ها طبیعی است اما به طور قطع و یقین این مساله را رد و تکذیب می‌کنم، چراکه قیمت‌گذاری انجام شده توسط کارشناسان دادگستری صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: قیمت در نظر گرفته شده براساس کارشناسی‌های انجام شده و تحت مشارکت ۵۰ درصدی بوده است؛ بنابراین اگر برخی از دوستان اعلام می‌کنند و معتقد هستند که رقم در نظر گرفته شده پایین است، باید بگویم که این قیمت را کارشناسان رسمی اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان اینکه مگر شرکت سایپا می‌تواند یک کارخانه را ارزان‌تر بفروشند؟ گفت: طرح این مسائل بیشتر به این دلیل است که مشارکت‌ها تضعیف شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید چنین حرف‌هایی را بشنویم اما در کنار آن تلاش کنیم که مشارکت سرمایه‌گذاران و صاحبان برند در کشورمان بیشتر شود، هر حرفی را می‌توان زد اما باید به سمت مشارکت حداکثری سرمایه‌گذاران حرکت کرد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش مسائلی در ارتباط با قیمت فروش شرکت سایپا به پژو سیتروئن فرانسه مطرح شده بود، اینکه قیمت شرکت ایرانی ۵۰۰ میلیون یورو بوده اما به قیمت ۳۰۰ میلیون یورو به فرانسوی‌ها واگذار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار