بازدید 56617
شهرآورد هشتادوچهارم به کام جوان های آبی؛

استقلال 3 - پرسپولیس 2/ منصوریان، همه رکوردها را از برانکو و قرمزها گرفت

هشتادوچهارمین مصاف قرمز و آبی تهران با برتری دور از انتظار استقلال پایان یافت تا در حالی که تصور می شد سرنوشت قهرمانی لیگ مشخص شده است، حساسیت به صدر جدول برگردد. 85 هزار تماشاگر استقلالی و پرسپولیسی با عبور پیاپی چهار گل از خط دروازه ها در نیمه نخست سورپرایز شدند؛ اما در نیمه دوم منصوریان بازی را بست تا تیمش با پذیرش فقط یک گل، سه پوئن حیثیتی و تاریخی را از پرسپولیس مدعی و صدرنشین برانکو بگیرد.
کد خبر: ۶۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 12 February 2017
بهترین پرسپولیس یک دهه اخیر، در مقابل جوان های کم تجربه اما پرانگیزه استقلال باخت و منصوریان موفق شد به هفت سال نبردن تیم رقیب پایان دهد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، در این دیدار جذاب و تماشایی ابتدا پرسپولیس توسط سروش رفیعی(5) به گل رسید اما استقلال با گل‌های اسماعیلی(17)، قربانی(18) و کاوه رضایی(44) سه گل غافلگیرکننده را وارد دروازه پرسپولیس کرد. قرمزها در دقیقه 1+90 یکی از گل‌ها را توسط سیدجلال حسینی جبران کردند این صحنه منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج سیدمهدی رحمتی شد. پرسپولیس با 47 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ است و استقلال با 37 امتیاز در رده سوم لیگ ابقا شد.

با این برد، علیرضا منصوریان انتقام استقلالی‌ها را که شکست با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی بود، از پرسپولیس گرفت. همچنین برانکو پس از شکست فصل قبل مقابل نفت تهران با هدایت منصوریان، بار دیگر شکست مقابل این مربی جوان را تجربه کرد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری (مجتبی حقدوست - 68)، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (فرشید اسماعیلی - 85)، علی قربانی (مجید حسینی - 61) و کاوه رضایی.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رامین رضاییان (علی علیپور - 67)، وحید امیری و مهدی طارمی.

نیمکت نشینان اولیه استقلال 
 
یعقوب کریمی، جابر انصاری، فرشید باقری، سیدحسین حسینی، سیدمحسن کریمی، مجتبی حقدوست و سید مجید حسینی 

نیمکت نشینان اولیه پرسپولیس 
 
ابوالفضل درویشوند، محسن ربیع‌خواه، حمیدرضا طاهرخانی،بوژیدار رادوشوویچ، شهاب کرمی، علی علیپور و سامان نریمان جهان

شرح گل ها
 
 استقلال صفر ـ پرسپولیس 1(دقیقه 5 ـ سروش رفیعی): یک و دو امیری با محسن مسلمان و پاس فوق‌العاده مسلمان به دهانه دروازه با تک ضربه سروش رفیعی به سرعت تبدیل به گل اول این مسابقه شد.
 
 استقلال 1 ـ پرسپولیس1(دقیقه 17 ـ فرشید اسماعیلی): هافبک آبی‌ها روی یک توپ برگشتی با شلیک سهمگین از پشت محوطه جریمه به شکلی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را روی پاشنه چرخاند تا بازی با تساوی منجر شود.
 
استقلال 2 ـ پرسپولیس1(دقیقه 19 ـ علی قربانی): یک بار دیگر فرشید اسماعیلی با نفوذی از سمت راست دفاع پرسپولیس توپ را به صورت عرضی به روی دروازه پرسپولیس فرستاد علی قربانی با قطع توپ و ضربه سری تماشایی بازی را به سود استقلال کند.

استقلال 3 ـ پرسپولیس1(دقیقه 44 ـ کاوه رضایی): کاوه رضایی با نفوذ به محوطه جریمه در مقابله تک به تک با محمد انصاری توپ را به روی پای چپش آورد و با ضربه‌ای تماشایی و کات دار برای سومین‌بار علیرضا بیرانوند را تسلیم کرد.

استقلال 3 - پرسپولیس 2 (دقیقه ۲+۹۰-سیدجلال حسینی): پرتاب اوت بلند روی دروازه به سیدجلال حسینی رسید و او با یک ضربه سر گل دوم پرسپولیس را زد . بعد از این گل رحمتی با سیدجلال درگیر و رحمتی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
 


دقیقه 5: پس از یک و دوی سریع محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، مسلمان با پاسی عرضی به داخل محوطه جریمه رامین رضاییان و سروش رفیعی را صاحب موقعیت خوبی کرد که در این بین شماره 7 سرخپوشان دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 11: وحید امیری ارسال خطرناکی به محوطه جریمه استقلال فرستاد که ضربه سر مهدی طارمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: اشتباه فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، خسرو حیدری را صاحب موقعیت خوبی برای ارسال روی دروازه کرد. مدافعان پرسپولیس این حمله استقلالی‌ها را مهار کردند و در نهایت علیرضا بیرانوند سراسیمه توپ را دور کرد.

دقیقه 17: فرشید اسماعیلی با شوتی سر ضرب از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه بیرانوند را باز کرد تا کار به تساوی بکشد.

دقیقه 20: ارسال اسماعیلی به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر زیبای علی قربانی همراه بود تا استقلال خیلی زود پیش بیفتد.

دقیقه 23: امید ابراهیمی به دلیل خطای شدیدی که روی حسین ماهینی انجام داد، از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 26: تکل خطرناک رابسون جانواریو روی پای وحید امیری برای این مدافع برزیلی یک کارت زرد به همراه داشت.

دربی هشتاد و چهار پایتخت

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیسی‌ها را رامین رضاییان به محوطه جریمه استقلال ارسال کرد که ضربه مهدی طارمی با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: کاوه رضایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت خوبی داشت، اما به جای ضربه زدن به سمت دروازه یا صاحب توپ کردن بازیکنان هم‌تیمی، توپ را در اختیار علیرضا بیرانوند قرار داد.

دقیقه 35: ارسال خطرناک امید ابراهیمی به درون محوطه جریمه پرسپولیس را مهدی طارمی به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: هجوم پرسپولیسی‌ها به سمت دروازه استقلال و توپی که درون محوطه جریمه این تیم به محسن مسلمان رسید، موقعیت خوبی برای به تساوی کشیدن بازی بود که ضربه مسلمان پس از برخورد به خسرو حیدری برگشت داده شد. در ادامه ارسال او هم ثمری نداشت و مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند.

دقیقه 37: ماهینی به دلیل خطایی که روی امید ابراهیمی انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها چسبیده به محوطه جریمه استقلال با شوت خوب رامین رضاییان همراه بود که توپ با فاصله‌ای کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: کاوه رضایی بار دیگر از ضعف پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرد و با فرار پشت مدافعان این تیم وارد محوطه جریمه شد و با ضربه‌ای زمینی گل سوم را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: ارسال پرسپولیسی‌ها به محوطه جریمه می‌توانست گل دوم این تیم را رقم بزند، اما مدافعان استقلال موفق‌تر بودند.

نیمه دوم
 
دقیقه 50: ضربه ایستگاهی برای استقلال از سمت راست توسط امید ابراهیمی به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال شد که ثمری برای آبی‌ها نداشت.

دقیقه 51: فرشاد احمدزاده با ارسالی خوب درون محوطه جریمه استقلال مهدی طارمی را صاحب موقعیتی مناسب برای گلزنی کرد. ضربه سر مهاجم پرسپولیس به مدافعان استقلال برخورد کرد که طارمی اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 57: سروش رفیعی با پاسی در عمق مهدی طارمی را با مهدی رحمتی تک به تک کرد، اما مهاجم سرخپوشان بازهم نتوانست از موقعیت خود استفاده کند و رحمتی هم توپ او را به خوبی مهار کرد.

دقیقه 74: وحید امیری با حرکت بدون توپ خود پرسپولیسی‌ها را در یک موقعیت خوب قرار داد، اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 74: فرشید اسماعیلی به دلیل خطایی که روی حسین ماهینی انجام داد، از فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 75: محسن مسلمان ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها را به روی دروازه استقلال ارسال کرد که مدافعان آبی‌پوش توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 86: ارسال روی دروازه استقلال با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه بود که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی به مهدی طارمی رسید. مهاجم پرسپولیس در شرایطی که می‌توانست به راحتی به توپ ضربه بزند، بازی نمایشی را به اجرا گذاشت تا قیچی برگردان او هیچ ثمری برای سرخپوشان نداشته باشد.

دقیقه 2+90: سیدجلال حسینی به دلیل درگیری با مهدی رحمتی کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+90: با پرتاب اوت بلند وحید امیری و ضربه سر سیدجلال حسینی پرسپولیس به گل دوم رسید. در ادامه رحمتی به دلیل خطا روی حسینی از بازی اخراج شد تا استقلال 10 نفره و بدون دروازه‌بان شود و چون تعویض‌های استقلال انجام شده بود مجید حسینی درون دروازه استقلال قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۸
پرسپولیس فوتبال بازی می کنه استقلال گ میزنه
پاسخ ها
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
فیفا
فدراسیون
فغانی
پرسپولیس
با هم حریف استقلال نشدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
به جون مادرم چاقو داشته باشم میرم این رحمتیه عوضی رو میکشم پای زندانش هم وای میستم.حیف ماکه بازی السد رفتیم تشویق اینا.امیدوارم عربا داغشون کنن.
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
، بچه که زدن نداره ، جون مادرت بی خیال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
پرسپلیس !!!!!!
به تیم درست حسابی مثل استقلال نخورده بود هی زر زر میکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دلم میخواد حال عی ضیا را بپرسم
یک اس اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
استقلال همیشه سرور پرسپولیس بوده، استقلال در شرایطی امروز پرسپولیسو برد که قرمزها داشتند در عرش سیر میکردند وجز خودشان هیچکی را نمی دیدند.زنده باد اس اس
ح ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
یکی بیاد حال عادل فردوسی پور و بپرسه، نمیدانم فردا توی برنامه نود چه می خواد بگه ،استقلالیا که تقریبا بیشترشون این برنامه تحریم کردند از بس که پرسپولیسی بودن توش موج میزنه .
چاه نکن بهر کسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
سلام جان
وزارت ورزش رو هم به این لیست اضافه کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
بهترین نظر درمورد رحمتی را کی روش داده بود که گفته بود رحمتی شخصیت ندارد !
ددت (داور، دوپینگ، تبانی) پولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
لنگ پولیس بازی نکرد فغانی براتون خوب بازی کرد. بتونید بیارینش لنگستون خوبه بهتر از همه بازیکنای لنگ بازی میکنه. اگر فغانی رو نداشتین نیمه دوم استقلال کاری میکرد که دیگه اسم چرتپولیس رو نیارید. 20 بازی 5 گل خورده. یک نیمه 3 گل خورده حتما اگر فغانی نبود نیمه دوم هم 3 تا بیشتر بهتون میزدیم. ددت (داور، دوپینگ، تبانی) پولیس تسلیت تسلیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
می دونم تحملش خیلی سخته ولی خدایش بد جوری باختین بیشترتمرین کنین بلکه بهتر بشین
گل گل گل ، گل از همه رنگ . عجب گلایی خورده اند پرسی زرنگ!
گل خورده و ویرانه . برانکو ، که برد خانه؟!
پرسپولیس اگه بد ببازه ، تهران نابود میشه... نه دیگه صندلی سالم توی ورزشگاه باقی میمونه نه صندلی و شیشه ی سالم واسه اتوبوس های شرکت واحد
خدا بخیر بگذرونه

یک استقلالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بله فرهنگ تهرانیها رو دیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چه ربطی به تهران داره مگه تهرانی ها از کره ماه آمدن این تماشاگرها هم تهرانی بودن هم شهرستانی، برو ترمینال شرق و جنوب که چقدر از شهرستان اومدن برای بازی یکسره هی تهران تهران
من پرسپولیسی هستم ولی فکر می کنم استقلال بازیکن های فوق العاده ای دارد وتیم بسیار خوبی شده است ودرآینده از این مم بهتر خواهد شد وهجوم ها ی قشنگی مثل آلمان دارد وپرسپولیس هجوم هایش خطرناک نیست بسیار ظریف وفانتزی بازی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
کاملا مشخصه پرسپولیسی هستی
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
:جناب پروفسور ایوانکو برانکوویچ و شاگردان مصیبت دیده تسلیت عمیق ما را پذیرا باشید ، به امید روزهای بهتر
این باخت سنگین ۶ بر ۱ درس عبرتی خواهد بود برای پرسپولیس که دیگه واسه تاج سر فوتبال ایران کُری نخونه
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
امان از دل پروین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
از بالا بهم خبر دادن که به منصوریان تذکر دادن نیمه دوم دفاعی بازی کنه و زیاد گل نزنی
قبلا ثانیه ای گزارش می دادید! الان مثل گزارش اسکواچ
سلام.
لطفا پرسپولیسی های عزیز از کرم زینک اکساید یا اکسید دوزنگ حتما استفاده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
ای بسوزه پدر تجربه خخخخخخخخ
برانکو در بازی با تراکتور خیلی متکبرانه ایستاده بود ولی الان قیافش دیدنیه!!
لنگ سوراخ شده به تعداد زیاد و مجانی موجود است :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
لنگی خودتی کیسه پاره
پروفسور هم که باشی باید ادا و اطوار در بیاری
تراکتوری ها نباید خوشحال باشند برنامشون اینه که پرسپولیس و استقلال رو قهرمان و نایب قهرمان کنند
تراختور هم سوم میشه با اینکه لایق قهرمانیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دیگه آخرت توهمی شما !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
حق شونه .تادیگه پرچم ایران پاره نکنند .شعارخلیج عربی سرندند.پان های .......
قیافه قلعه نویی حالا دیدن داره
دقیقه 190 هم بشه سودی نداره
با این مدل بازی پرسپولیس نمی بره
دقیقه 190 هم بشه سودی نداره
با این مدل بازی پرسپولیس نمی بره
الان قیافه کیروش خیلی دیدنی شده

بازیکنان چاق پرسپولیس باید بروند فرحزاد یه قلیونی بزنند کمی خستگی شان در برود
الان قیافه کیروش خیلی دیدنی شده

بازیکنان چاق پرسپولیس باید بروند فرحزاد یه قلیونی بزنند کمی خستگی شان در برود
این هم آخر و عاقبت کار برانکو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
فعلا که صدر جدولیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بالای جدولم برای شما برید خوش باشید
هدف ما پاره کردن لنگ بود نه صدر جدول و از این قرتی بازی ها
این هم آخر و عاقبت کار برانکو
دیگه حالی به آدم می مونه؟ نه وا...
احوالی به آدم می مونه؟ نه با...

دیگه حالی به آدم می مونه؟ نه وا...
احوالی به آدم می مونه؟ نه با...
من به عنوان یک پرسپولیسی ساکن تهرانم معتقدم دربی رو باید از تبریزیها یاد بگیریم وقتی دو تیمشون بازی میکنه هوادارانشون کنار هم میشینن و هر دو تیم رو تشویق میکنن. چون براشون مهمتر از تیم شهرشونه
چند دقیقه آخر حرکات رحمتی اوج لات بازی و بی شخصیتی بود. امیدوارم مسئولین فوتبال جوابش را بدهند
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چقدر هم که مملکت لا و لوت نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
گنده لات پرسپولیس را که به عنوان مفسر تلویزیون اورده بودند
بی اخلاق ترین بازیکن فوتبال سید مهدی رحمتی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
نه بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
ببخشید اون کلاغ آسیا بود که شروع کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
عیبی نداره دفعه بعد شما می برید
داور هم به داد برانکو نرسید.علی منصور خوب نسخه برانکو را پیچید
فغانی نشون داد که اصلا در حد و اندازه داوری چنین مسابقه مهمی نیست و مشخص بود که در بسیاری مواقع و به ویژه در دقایق پایانی به نفع یکی از تیمها قضاوت میکنه.
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دقیقاً
م...میخواست بازی رو برای پرسپولیس در دربیاره
پراشتباه ترين قضاوت فغاني ، گل دوم پرسپوليس صددرصدخطا بود
گل دوم پرسپوليس خطا بود بازيكن آبي را هل داد . داور بايد گل را نمي پذيرفت . شايد خواسته مرحمي باشد براي قرمزها
چرا داور بعد از اخراج رحمتی زود پایان بازی رو اعلام کرد فکر کنم یک دقیقه ای از وقتهای اضافه مونده بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چون اخراج بی دلیل رحمتی رو خواست جبران کنه
فرهی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
به خدا قسم اگه فغانی حیا نمیکرد میرفت یکی از یارای پرسپولیس میشد تو همون لحطه اصن معلوم بود داره بازیرو برا تیم پرسپولیس در بیاره
ژنرال امیر قلعه نویی ، نسخه برانکو را پیچید!
فغانی خیلی از پرسپولیس طرفداری میکرد
مهم اينه چيزى از ارزشهاى پرسپوليسي ها كم نشد !!!!! از استقلال بيشتر خواهيم ديد، فقط رحمتى حرفه اى عمل نكرد !
رئال مادرید هم بعضی وقتا ار تیم دست دومی بارسلونا می بازه اما از اینکه بهترین تیم دنیاست چیز کم نشده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
ظرفیت باخت رو داشته باش داستان تعریف نکن
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بهترین تیم دنیا رو خوب اومدی! رئال مفت نمی ارزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بارسلون دست دومی؟؟!! برو استراحت کن عزیزم می دونم روز تلخی داشتی
شکست غرور برانکو واقعا دیدنیه
لعنت به تابناک پرسپولیسی
پرسپولیس از نبود دفاع چپ خیلی ضربه خورد هر سه گل استقلال از سمت چپ بود. احمد زاده روی هر سه گل جا موند. اگر پرسپولیس انصاری دفاع چپ میگذاشت و رامین توی دفاع می موند. این بازی نهایتا با دو گل پرسپولیس تموم میشد.
عالی بود ، لذت بردم از بازی استقلال
انصافا این باخت حق پرسیا بود که بدجوری توباد بودن....ولی بازم انصافا این جام مثل این باخت حق پرسپولیسه....
رحمتی همین کارها را میکند که به تیم ملی دعوت نمیشود
تیتر امروز:
استقلال بعد از 5 سال مقابل پرسپولیس ناجوانمردانه عقده گشایی کرد( آنهم با کمک داور و غش و ضعف رحمتی)
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
و پرسپولیس بعد 10 سال دارد به زور داوران قهرمان میشود ولی کماکان بی افتخار ترین تیم آسیاست. خخخخ
باید داور ها کاری کنن ادم هایی مثل رحتمی که از اول بازی روی اعصاب هر دو تیم هستن همون اول اخراج بشن . مگه میشه . مگه داریم وقتی کسی اعصاب کسی رو بهم میریزه اون دیگه زندگی نمیتونه بکنه تا چند ساعت
تابناک تو چرا تیتر زدی برد دور از انتظار - این تیم پس پسی اگه از طرف فدراسیون تقویت نشه مگه به همین راحتی میره صدر - گل صبا یادت رفته خوب اینارو ول کن الان یه داروخانه خوب واسه پرتپولیسیها معرفی کنین اینا برن یه چیزی واسه زخماشون تهیه کنن آخه امشب واسه شون شام غریبان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
داروخونه رو آدرسشو بده کیسه کش قشنگ معلومه که تجربه خیلی خوبی داری
همونطور که منصوریان با نفت پرسپولیس رو با دفاع مطلق برد و فکر کرد از مربیگری چیزی می دونه ولی دیدیم نفت با چه افتضاحی در باشگاههای اسیا اوت شد اینبار هم با همین روش دفاع مطلق پرسپولیس رو برد و این استقلال با این نوع بازی مثل نفت در آسیا اوت خواهد شد. در ضمن پرسپولیس به بازی بسیار ضعیف طارمی باخت و اگه این بازیکن دفت کافی می داشت نتیجه غیر از این می شد. در هر صورت پرسپولیس تا دقیقه 75 بسیار زیبا بازی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
این رو نگی چی بگی لنگی سه تایی...خخخخخ
007
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
نمیدونم منصوریان چقدر فوتبال بلده ولی با این نظرت میدونم و در واقع مطمئنم که بسیـــــــــار اندک از فوتبال سر در میاری ! منصوریان فوتبال بلد نیست قبول اما آیا مربیان چلسی اینتر اتلتیکو و و و که با همین روش حتی جـــــام اوردن هم فوتبال نمیفهمند ؟؟؟؟؟؟ عزیزم یکم خونسرد باش. تیمی که 2گل از حریف اونم حریفی مثل پرسپولیس جلو افتاده بیاد باز حمله کنه ؟؟؟؟ اونم تو این وضعیت بی بازیکنیه استقلال ...
اقاي برانكو شك داشتيم احمقي ولي با بيرون كشيدن رامين به همه ثابت كردي يه منگول تمام عياري ، كلا خاك بر سرتون كه با اين بازيكناي ملي پوش گند زديد ، قهرماني لياقت ميخواهد و فصل پيش نشون داديد كه هنوز كوچك هستيد و ظرفية نداريد ، در كل ما به حماقت خود باختيم ، شرم بر شما بريد شام مشترك بخوريد احمقها
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دوست غزیز. ببینیم آخر فصل بر این نظرت هستی
چند وقت پیش تو حمایت از کیروش گفته بودم
برانکو شخصیت بردن بازیهای بزرگ را نداره
اگر این کاری که استقلال در نیمه دوم کرد فوتبال بود پس 90 درصد مردم ایران نمیدانند فوتبال چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
...و البته پرسپولیس نیمه اول
منصوریان هر جای دنیا بود به دلیل بادی تاچینگ مردم دائما در دادگاه بود
انصافا" در کل بازی قشنگی بود ، منهای دقایق آخر در گیری (کاپیتان ها) رحمتی و حسینی . اما در طول بازیهم ،مسلمان و امیری بلطف داور بد جوری خشن بازی میکردند . واقعا برانکو خیلی چیز ها را باید از منصوریان و دیگر مربیان وطنی یاد بگیره ،مثل دایی ،قلعه نوعی ،ویسی و ....
حق پرسپولیس باخت نبود.
استقلال روی کثیف فوتبال رو نشون همه داد.
مثل بازی ایران ارژانتین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
آره ناراحت نباش
مرگ بر استقلال:)))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
محمد از سنندج خیلی بهت فشار اومده ها
تسلیت میگیم به پرسپولیس قهرمانی زهرماری شد،همه رکوردها پرید اون هم به دست استقلال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
بعد1900روزتونستید موفق بشید پرسپولیس بزرگ رو ببرید.برید تا شب قهرمانی ما یه نفس راحت بکشید 6تایی ها....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ر
عرض تسلیت برای تابناک پرسپولیسی.روت کم شد.خودتو برا تیترهای حالگیرانهو جیگر !سوز آماده کرده بودی اما سوختی
متاسفم برا فدراسیون که به خاطر اعتراض یه مربی اماتور مثل برانکو برنامه کیروش را به هم میزنه
رجوع به تاریخ.
۱.بازی ایران عمان جام ملتها که دو تا بازیکن خودمون هما زدند
۲.بازی ایران چین تو همون جام
۳.بازی ایران مکزیک جام جهانی ۲۰۰۶
۴.بازی ایران و پرتغال و اون لگد به ساک ورزشی توسط کریمی
۵.بازی پرسپولیس نفت جلو ۹۰ هزار و از دست رفتن جام فصل پیش
۶.اینم این بازی
۴
بازنده بزرگ این بازی فغانی بود که باز کاملا پرسپولیسی بودنش رو نشون داد
داور کاملا بسود پرسپولیس سوت می زد از ضربه های بی شمار چسبیده به محوطه جریمه استقلال تا کارت زرد به رابسون؛نگرفتن خطا روی کاوه رضایی در یک ضد حمله؛قبول گل مردود پرسپولیس و 10نفره کردن استقلال همه ازاشتباهات داوری بودند
بیرانوند در این بازی با پرتاب های بلند اشتباهش پرسپولیس را بازاند صحنه آهسته گل سوم استقلال را ببینید تا متوجه شوید که بیرانوند امروز با پرسپولیس چه کرد البته تعویض رامین رضاییان هم اشتباه بود
بیرانوند در این بازی با پرتاب های بلند اشتباهش پرسپولیس را بازاند صحنه آهسته گل سوم استقلال را ببینید تا متوجه شوید که بیرانوند امروز با پرسپولیس چه کرد البته تعویض رامین رضاییان هم اشتباه بود
اينكه پدر شما فقط يك نفر باشه دور از انتظاره نه برد استقلال.
فقط تراکتور یاشاسین قلعه نوعی تراکتور قهرمان است
برسبولیس برای حداقل یک سال خفه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
کیسه کش بی شخصیت ادب و شعور خودتو نشون دادی بدی جوری این 5 سال له له می زدید
خدا رو شکر که حتی با کمک داور هم استقلال به حقش رسید و پروسپولیس رو سوراخ کرد!
برانکو بارها و بارها ثابت کرده که مرد روزهای بزرگ و تصمیمات مهم و لحظه ای نیست گرچه مربّی تمرین دهندهء خیلی خوبی است. همچنین فاقد مدیریت کافی برای کنترل بازیکنان است و بی نظمی و هرکی هرکی در پرسپولیس موج میزد.
جدا از بازی افتضاح بیرانوند و احمدزاده و تعویض اشتباه رضاییان و گرفته نشدن ده دقیقه وقت اضافه آخر بازی ، آخرش خوب شد که پرسپولیس با اختلاف یک گل آن هم بعداز سالیان متمادی باخت و با ده امتیاز بیشتر از استقلال و شش امتیاز بیشتر از تراکتور صدرنشین و قهرمانه
جدا از بازی افتضاح بیرانوند و احمدزاده و تعویض اشتباه رضاییان و گرفته نشدن ده دقیقه وقت اضافه آخر بازی ، آخرش خوب شد که پرسپولیس با اختلاف یک گل آن هم بعداز سالیان متمادی باخت و با ده امتیاز بیشتر از استقلال و شش امتیاز بیشتر از تراکتور صدرنشین و قهرمانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
و با کمک داور و گزارشکر و همچنین اخراج بی دلیل رحمتی
جالب بود فغانی و فردوسی پور که نتونستند قرمز بودنشان را پنهان کنند
24 بهمن 95 دومین 24 غم انگیز...
حمله قلبی سرطان سکته مغزی پوکی استخوان و شکست در دربی همگی از عوارض چاقی است (دکتر کیروش)...
برانکو جان چرا رضاییان رو کشیدی بیرون؟؟؟
آخه تویی که تاکتیکت سانتره چرا یکی مثل رامینو میکشی بیرون؟
نریمان جهان قاتل استقلالو چرا نیاوردی داخل؟؟
داور و گزارشگر اگه تو زمین بودن برای تیم قرمز پوش حتما گل میزدن
داور و گزارشگر اگه تو زمین بودن برای تیم قرمز پوش حتما گل میزدن
پرسپوليس هر وقت فكر كرد در اون حدي شده كه بدون كمك داورا و فدراسيون ٩٠ دقيقه دوام بياره ، بياد تا حالشونو مثل استقلال بگيريم.
امیدوا یم که طرفدارن پرسپولیس ومسئولین فدراسیون فهمیده باشندکه برانکو مرد بازی ها ی بزرگ و حساس نیست.حالا ی لحظه فکر کنید مقابل کره جتوبی برنکو مربی تیم ملی یود ایا نتیجه میگرفتیم؟
تبانی بواسطه اسپانسر مشترک!!!
تبانی که شاخ و دم ندارد
نمایندگان مجلس باید به تبانی صورت گرفته بین تیم های استقلال و پرسپولیس ورود پیدا کنند.
غمگینم، مثل یک پرسپولیسی که ب گزارش عادل فردوسی پور دل خوش کرده بود که می گفت هر وقت پرسپولیس گل اول رو زده ، 2 تا دیگه هم زده. ولی 3 تا خورد بجاش...
بنده طرفدارقرمزم
اما امروز حق استقلال برد بود شکی توش نیست اصولا اگه تمام ستاره های پرسپولیس جمع بشن از اول تاریخ وجون بشن تیم منصوریان نخواهند تنوانست برد..امثال هم خواب قهرمانی نمیبینیم خیالتون راحت این بازی خیلی چیزا را گرفت از پرسپولیس حالا دوستان در ادامه خواهند دید هرچند واقعا حق طرفدارای پرسپلیس این همه بی عرضگی نیست بخدا
افرین بر غرور افرینان استقلال واقعن دل هواداراتونو شاد کردید و من الله التوفیق
همانطور كه پارسال هم نظرم درست امسال هم از اول فصل گفتم تراكتور اول و استقلال دومه
متاسفانه برانكو فقط با ١١ بازيكن بازي مي كنه يكي نباشه ميشه بازي قشقايي
کیروش بهتراست یا برانکو؟
مساله این است.....
اگه تیم ما هم بعد 1900روز موفق به شکست رقیب میشدواقعا خوشحال می شدیم.خوبه هنوز ده پله زیرین کیسه حمومیها.مطمئن باشیدروی جام قهرمانی نوشتن پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
شما بعد 40 سال برو اگر تونستی تو آسیا حرف بزن وگرنه لیگ در پیت ایران که قهرمانی نداره لنگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ترشی 7 ساله جام 10 ساله....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
فعلا که دارید آتیش می گیرید
استقلال 7 ساله لنگ رو نبرده بی انصاف؟
پرسپولیس نیاز به ادب داشت که شد
پيتزا خورهاي هفته قبل ، اين هفته چي تو رختكن خوردند؟!
سلام . جذابیت فوتبال به همین باخت ها و بردهاشه.درسته که ما بازی دیروز رو باختیم ولی اگه این باخت رو فراموش کنیم و به بازیهای آینده فکر کنیم ، من مطمئن هستم هم توی لیگ و هم توی آسیا میتونیم موفق تر عمل کنیم. علیرغم میل باطنی مون باید باخت رو بپذیریم و برای بازی های بعدی با روحیه بالا آماده بشیم
برانکو یک مربّی خوب است ولی کیروش یک مربّی فوق العاده و بین المللی است. مثل مقایسهء تویوتا و پورشه، هر دو خوبند امّا در یک کلاس و دسته نیستند.
من یه پرسپولیسی هستم ولی گل فرشید اسماعیلی یه طرف /تمام بازیکنان پیروزی یه طرف. درود بر سید مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی جوان لنگی های بیچاره
1830 روز را بلدی به سال تبدیل کنی خودش عمر یه نسله رفت تا 2000 روز دیگه
تیمهای بزرگ از قهرمانی و گرفتن جام خوشحال میشن تیمهای کوچیک از بردن تیمهای بزرگ
استاد میشل پلاتینی
کری خوندن یک چیزیه بی احترامی چیز دیگریست شما فکر کنید اگر یکی از این دو تیم نباشند آیا لیگ در
آنوقت لطفی داره ما باید همیشه از حضور تیم رقیب ممنون باشیم و در هیچ شرایطی بی احترامی نکنیم
مرگ بر پرسپولیس
اون موقع که استقلال همیشه صدر جدول بود به مدت چند سال یاقهرمان بود یا نایب قهرمان و پرسپولیس ته جدول بود توجیه هوادارای پرسپولیس این بود:یه فصل بباز اما دربی رو ببر!!! اون موقع نتونستید استقلال رو ببرید و چهار بار پشت سر هم می باختید(قابل توجه اونایی که همش میگن1900 روز در حالی که تو این 1900 روز دو تیم مساوی هم داشتن)،الان که استقلال شرایط خوبی نداره و شما یه فصل همش بردیدباز هم نتونستید استقلال رو ببرید!! منظور از رکوردها هم رکوردهای این فصل پرسپولیس که مقابل تیمهای دیگه به دست اومده بود،پرسپولیس مقابل استقلال رکوردی نداره
لذتی که در باخت پرسپولیس هست در برد استقلال نیست
تابناک لعنتی این نظرات رو سانسور نکن،کدوم 1900 روز؟طوری میگن 1900 روز پرسپولیس نباخته انگار همش برده،چهارتایی یادتون رفته که همش برد بود؟!
لنگی ها بگوش باشن که رکورد نباختن در دربی متعلق به استقلال پرآوازه میباشد اون هم با 2430 روز نباختن به پرصپولیص. از سال 1368 تا سال 1375 میشه 7 سال. حالا هم برید گم شید تا دوباره لهتون نکردیم.
چندين ساله دولت حامي پرسپوليسه. خاك توسر تيمي كه با حمايت همه جانبه دولت هر ده سال يه بار قهرمان ميشه
چندين ساله دولت حامي پرسپوليسه. خاك توسر تيمي كه با حمايت همه جانبه دولت هر ده سال يه بار قهرمان ميشه
چندين ساله دولت حامي پرسپوليسه. خاك توسر تيمي كه با حمايت همه جانبه دولت هر ده سال يه بار قهرمان ميشه
به عنوان یک تاجی برد آبی ها رو تبریک می گم اما منی که متولد 69ام و بازی های دربی یادم میاد همیشه خدااا داوری ها به ضررر استقلال بوده و برای اثباتشم میگم برین فیلمهای دربی ها رو خواهشا نگاه کنید و داوریشو از برنامه نود ببینید ... این بار هم فدراسیون و فغانی و عابدینی فساااااد نتونستن بازم کاری کنن در نتیجه 3-1 ما بردیم با این تیم و ادعااای ...
به عنوان یک تاجی برد آبی ها رو تبریک می گم اما منی که متولد 69ام و بازی های دربی یادم میاد همیشه خدااا داوری ها به ضررر استقلال بوده و برای اثباتشم میگم برین فیلمهای دربی ها رو خواهشا نگاه کنید و داوریشو از برنامه نود ببینید ...
خدای من بعد سالها پرسپولیس داره قهرمان میشه آرزوم داره برآورده میشه
خروش با شکوه اسمان ابی بر غروب قرمز پرسپولیس تهنیت باد زینال
پرسپولیس بجای این حرفا بهتر است که مثل استقلال برود آسیا و برای مملکتمون جام بیاره افتخار کسل کنه . برای 6 گل یا 60 گل ستاره نمیدن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار