بازدید 2927

نتانیاهو و ترامپ چهارشنبه دیدار می‌کنند

کد خبر: ۶۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 12 February 2017
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست‌وزیر این رژیم روز چهارشنبه با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه اسرائیل الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز دوشنبه به آمریکا سفر خواهد کرد تا با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور درباره مسائل متعددی صحبت کند.

این روزنامه نوشت: دو موضوع اصلی در مذاکرات نتانیاهو با ترامپ "مقابله با تجاوز ایران" و "روند سیاسی با فلسطینی‌هاست". درباره موضوع ایران نتانیاهو اخیرا در جریان سفرش به لندن اعلام کرد که هدف وی ترغیب شورای امنیت به اعمال محدودیت‌هایی به دلیل آزمایش‌های موشکی ایران و اعمال تحریم‌هایی علیه این کشور است تا مانع تلاش ایران در عرصه هسته‌ای شود.

اسرائیل الیوم در ادامه نوشت: قرار است نتانیاهو درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، شهرک‌سازی‌ها و راهکار تشکیل دو کشور بحث و گفتگو کند.

شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، نتانیاهو با ترامپ درباره دو موضوعی که موجب نگرانی اسرائیل است صحبت خواهد کرد که یکی پروژه شهرک‌سازی و دیگری اقداماتی است که ترامپ قصد دارد علیه ایران انجام دهد و این اقدامات تنها به پرونده هسته‌ای محدود نمی‌شود بلکه درباره مسئله‌ای که بسیار موجب نگرانی است یعنی حضور حزب‌الله، ایران و سوریه در جولان نیز می‌باشد.

این شبکه در ادامه اعلام کرد: سوری‌ها بعد از پیروزی در حلب در جولان پیشروی می‌کنند. ترامپ این مسئله را به خوبی می‌داند و نتانیاهو نیز از این موضوع آگاه است و برای همین از اقدامات آمریکا علیه ایران حمایت می‌کند. عربستان و اسرائیل در این مسئله مشکلی ندارند و این کاملا واضح است.

این شبکه افزود: نخست وزیر اسرائیل می‌خواهد در دیدار با ترامپ اعلام کند که محور اسرائیلی، عربستانی و مصری ضروی است. این چیزی است که ترامپ نیز آن را می‌خواهد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان