بازدید 2533

فرجه یک ماهه مسولان استان برای حل مشکلات شهرک های صنعتی بابلسر

نشست بررسی مشکلات شهرک های صنعتی بابلسر با حضور نانواکناری نماینده مجلس دهم و موسوی مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 12 February 2017
نشست بررسی مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان بابلسر با حضور مدیر عامل شهرک های صنعتی استان مازندران، فرماندار شهرستان بابلسر، معاونین و نمایندگان اداره کل های برق،صمت، گاز، مخابرات و مسولان دولتی شهرستان بابلسر به همت نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس،در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

در این نشست سید مصطفی موسوی مدیر عامل شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به روند تاسیس شهرک صنعتی بهنمیر گفت: طی یک سال گذشته با کمک اصناف برای ایجاد شهرک صنعتی صنفی در "بهنمیر" اقدام کردیم و هم اکنون مکان یابی جغرافیایی این شهرک نیز انجام پذیرفته است.

موسوی در ادامه با اشاره به عملکرد موفق نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار درمجلس،در حل معضل 10 ساله تصفیه خانه شهرک صنعتی میرود ابراز امیدواری کرد تا با کمک های نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار مشکلات راه اندازی شهرک صنعتی بهنمیر نیز از پیش رو برداشته شود.

در ادامه این نشست؛"ولی الله نانواکناری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر فرجه یک ماهه مسولان برای عمل به تعهدات خود نسبت به حل مشکلات شهرک های صنعتی بابلسر خاطرنشان کرد: از مهمترین اولویت های شهرک های صنعتی در شهرستان بابلسر حفظ زمین های خریداری شده و مدیریت مستقل این شهرک ها است و مسولان حاضر در جلسه باید در ماه آینده گزارش عملکرد خود از میزان رفع مشکلات بررسی شده در نشست امروز را ارائه دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار