بازدید 7431

هشدار وقوع سیل و بارش برف و باران تا پایان هفته

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام و خوزستان وجود دارد
کد خبر: ۶۶۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 12 February 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور از احتمال وقوع سیلاب در هفت استانی جنوبی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: با توجه به تصاویر دریافتی و گزارش همکارانمان در سراسر کشور، شاهد بارش برف در اغلب محورهای استان اردبیل، قزوین، گیلان، آذربایجانی شرقی و آذربایجان غربی هستیم و این شرایط در برخی محورهای استان‌های مازندران، البرز و همچنین شرق تهران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و کیاسر ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر این موارد بارش برف در محور سمیرم به یاسوج در استان اصفهان، کوهرنگ به مسجدسلیمان در چهارمحال‌وبختیاری، دامغان به سمنان و سمنان به فیروزکوه در استان سمنان محور پردیس در شرق تهران، سنندج به دیوان‌دره در استان کردستان گزارش شده است.

رئیس مرکز  اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا در استان‌های شمالی نیز گفت: در حال حاضر بارش باران در محورهای مواصلاتی استان مازندران، فارس و البرز ادامه دارد و تردد در محور زنجان همدان، زنجان طارم و آزادراه قزوین رشت تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمانی با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان‌های جنوبی، گفت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام و خوزستان وجود دارد و عصر روز گذشته نیز محور بستک به خمیر در استان هرمزگان به دلیل احتمال وقوع سیلاب مسدود شد و همچنان تردد در این محور امکان‌پذیر نیست. لذا با توجه به این شرایط لازم است مسافرانی که قصد سفر به این استان‌ها را دارند حتما قبل از آغاز سفر و ورود به این استان‌ها از وضعیت محورهای مواصلاتی این نقاط اطلاع لازم کسب کنند.

وی در پایان دارا بودن تجهیزات زمستانی برای تمام رانندگان در این فصل را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در محورهای کوهستانی و نقاط برفگیر حضور دارند و از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی در گردنه‌ها و نقاط لغزنده حتما ممانعت به عمل می‌آورند؛ ضمنا لازم است با توجه به ناپایداری‌های جوی، مسافرانی که قصد سفر به نقاط کوهستانی را دارند حتما از سالم بودن تجهیزات  گرمایشی و پربودن مخازن بنزین خودرو خود اطمینان داشته باشند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان