بازدید 12644
۴

پاساژ پلاسکو موقتا باز شد

کد خبر: ۶۶۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 11 February 2017
در حالیکه جانمایی کسبه ساختمان فروریخته پلاسکو در مجتمع تجاری نور در حال انجام است، در شمالی ساختمان پلاسکو (پاساژ) برای تخلیه واحدها باز گذاشته شده و به کسبه تا پایان هفته فرصت داده شده تا واحدهای خود را تخلیه کنند.

به گزارش ایسنا، کمتر یک ماه از آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو می‌گذرد. در این روزها از سویی اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه به دنبال جانمایی واحدهای کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع نور واقع در خیابان طالقانی هستند و از سوی دیگر در شمالی ساختمان پلاسکو (پاساژ) باز شده تا واحدهای تجاری که در آن ساختمان آسیب جدی ندیده‌اند فرصت پیدا کنند اسناد و اجناس مالی خود را از آنجا خارج کرده و طی فرصت معین شده باقی مانده، آنجا را تخلیه کنند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، امروز به کسبه مستقر در طبقه همفک پاساژ پلاسکو فرصت داده شده تا اجناس خود را تخلیه کنند و هم‌اکنون عملیات بارگیری اجناس در آن ادامه دارد و به ترتیب کاسبان طبقه‌های زیرزمین، اول، دوم و سوم طی روزهای آینده و تا پایان هفته جاری می‌توانند به واحدهای خود در پاساژ پلاسکو مراجعه کنند و اجناس خود را خارج کنند.

البته باز شدن پاساژ پلاسکو و تخلیه واحدهای آن در حضور ماموران نیروی انتظامی و نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه انجام می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
متاسفانه از هیچ فاجعه ای عبرت نمی گیریم ، بازار بزرگ تهران نه تنها در گسل بزرگ تهران واقع شده بلکه بدلیل تردد انبوه جمعیت و بافت فرسوده به منزله انبار باروت است . شهرداری باید ترتیبی بدهد که بافت فرسوده تهران
هرچه سریعتر از سکنه خالی و تخریب و بازسازی شود و دیگر اماکن عمومی و خصوصی را کارشناسان بازدید و
نسبت به مقاوم سازی آن دستورات لازم را صادر کنند . ضمنا همه کپسولهای ضد حریق در اماکن عمومی مخصوصا
بازار تهران بصورت مرتب بازدید و قابل استفاده شود
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چشم
بافت های جنوبی شهر باید تخریب گستده شوند و انبوه سازی شروع شود و به هریک طبق متراژ زمینشان آپارتمان تعلق گیرد بجای اینکه تو پردیس و جاهای دیگه انبوه سازی میکردن باید اینجاها انجام میدادن معضل ترافیک هم باید با اتبوس و منو ریل و مترو فقط حل کرد. همت شرق به غرب و غرب به شرق فاجعه هستش و هیچ سیستم حمل و نقل عمومی هم نداره .
تخلیه کنن که چی بشه؟ اونجارو هم بیارن پایین یه برجه 40 طبقه برن بالا؟سود بیشتر پول بیشتر؟!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار