بازدید 1875

دسیسه‌های دشمن بین ملت و آرمان‌ها فاصله نخواهد انداخت

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبشخور و خاستگاه تمام تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد مسئولین آمریکا یکی است.
کد خبر: ۶۶۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 11 February 2017
عباس گودرزی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت: مردم با حضور خود در راهپیمایی22 بهمن یک بار دیگر نشان دادند که گذشت زمان و دسیسه‌های دشمنان، بین آن‌ها، انقلاب، امام، اهداف و آرمان‌ها فاصله نخواهد انداخت و به آمریکا اعلام کردند که ما بر همان شعارهای استقلال، آزادی و  جمهوری اسلامی هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که گذشت زمان و دسیسه‌های دشمن بین ملت، انقلاب، امام(ره)، اهداف و آرمان‌ها فاصله نخواهد انداخت.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: آبشخور و خاستگاه تمام این تصمیم گیری‌ها و عملکرد مسئولین آمریکا یکی است و هر کدام در هر دوره‌ای خباثت خود را به شکلی بیان می‌کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در رفتار امروز آن‌ها که خباثت‌آمیز و تهدیدآمیز است باز هم مشاهده می‌شود که تفاوتی با لبخندهای فریب‌کارانه آن‌ها ندارد. آن‌ها در واقع با این رفتار به ملت ما نشان دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست و ماهیت واقعی خود را آشکار  کرد.

وی گفت: ما یک نظام سیاسی مستقل هستیم و این کشور دارای توانمندی‌های زیادی است که با حضور رهبری حکیم و شایسته و ملتی که بی‌نظیر است، می‌توان همه پیچ‌های تُند را پشت سر گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها