بازدید 1920

سخنگوی جبهه پایداری: اصر‌اری به معرفی نامزد نداریم

سخنگوی جبهه پایداری گفت: اصر‌اری به معرفی نامزدهای انتخاباتی از سوی خود نداریم اما اگر احساس کنیم در این زمینه وظیفه‌ای داریم آمادگی خود را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 11 February 2017
 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری ، درباره برنامه‌های  انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: در گذشته مباحث مربوط به وحدت مطرح شده و این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی افزود: وحدت در فضایی گفتمانی و انقلابی مورد پذیرش است لذا اگر همه ساز و کارها و خروجی آن انقلابی باشد در این صورت پیوستن یا نپیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تفاوت چندانی ندارد و از گزینه انقلابی ولو اینکه در جریان جبهه پایداری نباشد، حمایت می‌کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: افراد باید به گفتمان انقلاب پایبند بوده و در سبقه‌ خود این موضوع را اثبات کنند بر این اساس ضروریست همگان به گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری معتقد باشند چنانکه بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من انقلابی هستم نشان دهنده آن است که باید خود را با شاخص‌های انقلابی مورد نظر مقام معظم رهبری تطبیق داد.

متقی‌فر گفت: ما جریان گفتمانی هستیم و نمی‌توانیم از این جریان گفتمان عدول کرد. پس از پایان یافتن دوره حکومتی غیر انقلابی، آسیب‌های زیادی به مردم و جامعه وارد شد بنابراین امروزه دلسو‌زان انقلاب باید به این مسئله توجه و مطابق معیارهای رهبر انقلاب عمل کنند تا به این شکل وحدت خود به خود در سطح جامعه شکل بگیرد.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: مردم به گفتمان آرمان‌ها و ارزش‌های کشور تعلق خاطر دارند و همواره گوش به فرمان دستورات مقام معظم رهبری هستند. 

وی با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی در جامعه مردم هستند خاطرنشان کرد: این مسئله به جبهه پایداری یا سایر گروه‌های حزبی مربوط نمی‌شود چراکه مردم خواستار تعیین سرنوشت خود هستند براین اساس بایستی با مردم رفتاری صادقانه داشت.

متقی‌فر تصریح کرد: ممکن است در برخی موارد درباره گفتمان‌ها اظهار نظرهای مختلف ارائه شود اما در عمل اقدامی خارج از آن صورت گیرد با این حال باید دانست که خطوط قرمز همواره وجود داشته و اگر این خطوط رعایت نشود جریان گفتمان سازی هم وجود نخواهد داشت.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه گفتمان وام گرفتنی نیست یادآور شد: گفتمان باید در ذات و ماهیت افراد وجود داشته باشد در غیر این صورت اصالتی وجود نخواهد داشت و باید برای دستیابی به آن از منابع دیگری این گفتمان را اخذ کرد.

وی با اشاره به وجود اختلاف سلایق میان احزاب خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه در موارد جزئی وجود دارد اما به اصل موضوع آ‌سیبی وارد نمی‌کند براین اساس اگر دو نامزد از طیف و حزب مختلف بر حوزه فعالیت خود اصرار و پا فشاری کنند دچار اختلاف نظر می‌شوند که در این صورت باید از آن عدول کنند. 

متقی‌فر اظهار داشت: همه باید به نگاهی مشترک بنگریم و در راستای هدفی واحد حرکت کنیم چنانچه مقام معظم رهبری هم در این زمینه رهنمو‌دهای فراوانی داشته‌ و دارند. ما به عنوان جریان فعال و هد‌ایتگر باید به اصول و سیاست‌های مقام معظم رهبری ملتز‌م باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری اضافه کرد: امروزه مردم نسبت به دوره‌های گذشته از آگاهی و بصیرت بیشتری برخوردار هستند و اخبار و حوادث مربوط به کشور را با جدیت پیگیری می‌کنند. باید دانست رویکرد ملت ایران همان رویکرد مقام معظم رهبری است در عین حال مردم به آرمان‌های شهدا و رهبر انقلاب پایبند هستند بر این اساس نمی‌توان خارج از این آرمان‌ها تصمیم گیری کرد.

وی افزود: ما همواره به دنبال ایجاد وحدت هستیم البته وحدتی که بر مبانی مستحکم انقلابی ، اعتقادی و اسلامی است. در صورت تحقق آرمان‌ و ارزش‌ها هم آمادگی حضور در تمامی عرصه‌ها را خواهیم داشت و غیبتی‌ در این زمینه وجود نخواهد داشت.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: کسانی که نگاهی سازش کارانه به آمریکا دوخته‌اند و رویکردی لیبرالی به سیاست‌ها و راهبردها دارند را نمی‌توان پذیرفت بر این اساس وحدتی با خروجی انقلابی وفادار به آرمان‌ها دارای ارزش است در غیر این صورت معتقدم وحدتی شکل نخواهد گرفت.

وی یادآور شد: جریانی هستیم که اصر‌اری به معرفی نامزدهای انتخاباتی از سوی خود نداریم اما اگر احساس کنیم در این زمینه وظیفه‌ای داریم در هر شرایط آمادگی خود را اعلام خواهیم کرد.

متقی‌فر با بیان اینکه نقطه وحدت اصو‌لگرایان امام ر‌احل و مقام معظم رهبری هستند، گفت: لزومی ندارد به دنبال مکانیزم و استنباط خاصی بود چراکه رهنمو‌دهای رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ وحدت کفایت می‌کند بر این اساس نباید گزینشی عمل کرد و به چانه زنی پرداخت.

سخنگوی جبهه پایداری تأکید کرد: باید در راستای ایجاد وحدت از کسانی استفاده کرد که در پیچ‌ و بحرانهای مهم گذشته کشور از بصیرت‌ کافی برخوردار بودند و همواره مواضع آنها در مواقع مختلف از جمله فتنه 88 و بر‌جام مطابق با مواضع مقام معظم رهبری بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار