بازدید 2152

ادامه رفتارها روابط بین المللی آمریکا را با چالش مواجه می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ترامپ انعکاس بحران هویتی آمریکا است اما سیستم قضایی با رد فرمان رئیس جمهوری دنبال پنهان کاری است ، گفت: ترامپ در سیستم برده داری آمریکا تربیت و پرورش یافته است.
کد خبر: ۶۶۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 11 February 2017
سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: رئیس جمهوری آمریکا ظرف 3هفته چنان بلبشویی ایجاد کرده که سیستم حکومتی ایالات متحده دچار اخلال شده  و حالا دادگاه استیناف به دنبال حل این معضل است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات سخیف ، نابخردانه و نژادپرستانه ترامپ زندگی مردم عادی و جامعه آمریکا را تحت الشعاع قرار داده است.

وی در ادامه افزود: شورش غول های انفورماتیک ، کارخانجات تکنولوژیک و تجمعات اعتراضی مردم آمریکا همگی واکنش های خشمگینانه نسبت به ترامپ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که سیستم اقتصادی آمریکا با تکیه بر نیروی کار ارزان مهاجر شکل گرفته است ، گفت: قابل پیش بینی بود که رفتار ترامپ در نهایت با شورش اجتماعی  و واکنش سیستم قضایی آمریکا مواجه خواهد شد.

وی گفت: نکته جالب درباره مباحث مطرح شده در دادگاه استیناف فدرال اینجاست که سیستم قضایی آمریکا متهم به نژادپرستی در احکام صادره است اما علیه ترامپ وارد عمل شده که نشان دهنده عمق فاجعه در کاخ سفید است.

نقوی حسینی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: ترامپ صادقانه چهره خشن و نژادپرست ایالات متحده را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: ترامپ انعکاس بحران هویتی آمریکا است که با افشای بحران های اجتماعی ایالات متحده همراه شده است اما سیستم قضایی با رد فرمان رئیس جمهوری دنبال پنهان کاری است.

این نماینده مجلس دهم گفت: آنچه که امروز در رفتار ترامپ با تحقیر ملیت های دیگر مشاهده می کنیم ریشه در تاریخ آمریکا و نحوه شکل گیری ایالات متحده دارد.

وی گفت: ترامپ تربیت یافته سیستم برده داری آمریکا در قرن نوزدهم میلادی است که رنگین پوستان را به کارگرفتند و سرخ پوستان را قتل عام کردند.

نقوی حسینی در انتها گفت: ادامه رفتار ترامپ معضلی است که برای آمریکا گران تمام می شود و قطعا سیستم حکومتی ایالات متحده زمین گیر خواهد شد./

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار