بازدید 1986

لزوم تشکیل مجموعه‌ای برای شناسایی و رصد فکرهای برتر

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تشکیل مجموعه‌ای جدا از تشکیلات اداری برای شناسایی و رصد فکرهای برتر و نخبه‌ها در این شهرستان و ایجاد زمینه رشد و پیشرفت هر چه بیشتر آنها تأکید کرد
کد خبر: ۶۶۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 11 February 2017
دکتر سید حسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس پنج‌شنبه‌شب در جشن ستارگان سال تحصیلی 94-95 که با حضور امام‌ جمعه، معاون فرماندار، مدیر آموزش‌وپرورش، برخی از مسؤولان شهرستانی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و فرهنگیان در سالن امام رضای این شهرستان برگزار شد دهه فجر را تبریک گفت و رشادت، شهامت و ایثار رزمندگانی که امنیت و اقتدار کنونی کشور را رقم زدند، ارج نهاد.

وی ادامه داد: اگر ازخودگذشتگی و ایثار آن‌ها نبود امروز ایران نیز مانند عراق، یمن و... امنیتی نداشت ازاین‌رو لازم است که علاوه‌بر تلاش برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان، خانواده صبور آن‌ها نیز گرامی داشته شوند.

افضلی در ادامه به اهمیت و جایگاه علم و دانش و اندیشه در کسب عزت، اقتدار، ثروت، موجودیت و... اشاره و بر لزوم حمایت و استفاده از فکرها و اندیشه‌ها تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز دنیا بیشتر در عرصه علم، فناوری و فرهنگ است عنوان داشت: باید با سلاح علم و اندیشه وارد میدان شویم و با پرورش فکرهای برتر و حمایت از اندیشمندان، دانشمندان، صاحب‌نظران، عالمان و... برای پیروزی در این جنگ قدم مؤثر برداریم.

افضلی عدم درایت در حفظ و پرورش فکرها و اندیشه‌های نوین و برتر را خیانت به کشور و خون شهدا خواند و تصریح کرد: اگر بخواهیم به مردم خود عزت دهیم باید عالمان و دانشمندان و اندیشمندان کشور را ارج نهیم.

وی هزینه کردن در تعلیم و تربیت و کسب علم و دانش را سرمایه‌گذاری برای پیشرفت کشور دانست و بر لزوم نخبه پروری تأکید کرد.

افضلی از آموزش‌وپرورش اقلید خواست تا با تشکیل مجموعه‌ای جدا از تشکیلات اداری، فکرهای برتر و نخبه‌های شهرستانی را شناسایی و زمینه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر آن‌ها را فراهم کنند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری برای بورسیه شدن رتبه‌های برتر کنکور توسط شرکت‌های خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمن در ابعاد مختلف باید افکار و اندیشه‌ها در تمام زمینه‌ها تقویت شود و تنها به رشته خاص منحصر نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان