بازدید 10862

مشکل نفوذ آب در خودرویی با قیمت بالا!

کد خبر: ۶۶۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 11 February 2017
خودرو ام‌وی‌ام ۵۵۰ در حالی به قیمت‌های بیش از ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که دارای مشکل نفوذ آب به داخل بدنه (اتاق خودرو) است.
 
به گزارش ایسنا، پیش از این اعلام شده بود که بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، سمند (تبریز) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ استانداردهای مربوط به عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده‌ و دارای نقص در این حوزه هستند.

در ارزیابی‌های صورت گرفته خودروهای یاد شده در استاندارد "عدم نفوذ آب" دارای "نمره منفی" هستند. کسب "نمره منفی" در ارزیابی‌های کیفی به این معنا است که این خودروها استاندارد عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده و دارای نقص کیفی نفوذ آب به داخل بدنه هستند.

در این میان نکته قابل توجه در گروه خودروهای دارای نقص نفوذ آب به داخل بدنه این است که عمده این خودروها شامل انواع پراید در بازه قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان و مابقی شامل سمند و تیبا در بازه قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان و خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ در بازه قیمتی بیش از ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

خودرو چینی ام‌وی‌ام ۵۵۰ از سوی شرکت مدیران خودرو مونتاژ شده و در مدل دنده دستی به قیمت حدود ۵۶ میلیون تومان و مدل دنده اتوماتیک به قیمت حدود ۶۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در این شرایط مشخص نیست خودرویی که با قیمت بالا و قابل توجهی عرضه می‌شود، چرا از نظر کیفیت در وضعیتی است که استاندارد حداقلی عدم نفوذ آب را پاس نکرده است.

ارزیابی صورت گرفته در این زمینه نشان می‌دهد که مشکل نفوذ آب در خودرو ام‌وی‌ام ۵۵۰ حتی شدیدتر از این مشکل در پراید ۲۰ میلیون تومانی پارس خودرو است! به‌گونه‌ای که پراید ۱۳۱ پارس خودرو در استاندارد عدم نفوذ آب ۰.۸۲ نمره منفی و ام‌وی‌ام ۵۵۰ معادل ۱.۳ نمره منفی کسب کرده‌اند.

این بدان معناست که مشکل نفوذ آب در ام‌وی‌ام ۵۵۰ مونتاژی مدیران خودرو تقریبا دو برابر این مشکل در پراید تولیدی پارس خودرو است. البته پرایدهای تولیدی از سوی سایپا مشکل نفوذ آب‌شان چندین برابر این مشکل در این خودروی چینی است و به طور میانگین ۷ نمره منفی کسب کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
بسمه تعالی
قطعا ۵۰ الی ۶۰ میلیون قیمت رانتی این خودرو میباشد و شاید قیمت واقعی این خودرو ۱۵ میلیون تومان باشد.
خودرو قیمت بالا زدی ترسیم کیه مگه؟بگو خودرو چینی خلاص
مرگ بر چین و تولیدات بنجلش.مردم ایران باید یک روز را برای تحریم جنس چینی تعیین کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ماشین چینی خریدم و بسیار راضیم. انفاقا مردم برای شکستن انحصار خودروی داخلی باید خودروهای ایرانی رو تحریم کنن و فعلا چینی بخرن.
قیمت ام وی ام در ایران بخطر به خطر نینداختن فروش محصولات دو خودرو ساز ایرانی اینقدر بالاست وگرنه در دنیا قیمتی به مراتب کمتر دارن.
نفود آب ؟ بنده مالک هستم و متاسفانه کمک های این ماشین درجه 5 چینی و به نمایندگی که مراجعه میکنی میگه " همینه کاریش نمیشه کرد " !

موتور پر قدرت با گیری بوکس عالی اما چه فایده یک دستگیره ارتفاع صندلی نداره
قیمت 2 برابری با بقیه دنیا و امکانات زیر صفر
فاجعه است ماشین اشغال چینی با این قیمت
مردم بیچاره چرا نباید خودروی خوب سوار بشن
MvM هستش BMW !!!!
منتش هم گرونه چه برسه به مدل گرونش
خودرو گران نیست پول ملی بی ارزش شده
خودرویه چینی گرون نیست ما برای حفظ بازار دو خودرو ساز داخلی گرون میدیم
خودرو چینی نخرید.
من با 60 توام رفتم سوزوکی دست دوم ژاپن خریدم و میدانم تا 10 سال دیگه هم آخ نمیگه !
آخه ملت چرا آشغال چینی میخرن ؟ قبول دارم تولیدات داخلی هم آشغال محسوب می شوند اما وقتی پول نداریم و مجبوریم آشغال بخریم خب آشغال های ایران خودرو و سایپا رو باید ترجیح بدیم دیگه
ایرانی ، ایرانی بخر ولو آشغال باشه
ام وی ام شد خودرو مدل بالا؟!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار