بازدید 5774
۵
نشست خبری

قلعه‌نویی:پرسپولیس بدون4مهره به قشقایی باخت،تراکتور9نفرنداشت

اینکه چرا فدراسیون این کار را کرده را من نمی‌توانم جواب بدهم. حتما حواس شان نبوده است. البته این هم یک ایراد است اما اینکه چرا سکوت کردند را من نمی‌دانم. شب بازی گفتند این مشکلات به وجود آمده است. شب بازی با ما تماس گرفتند گفتند نوراللهی و عالیشاه می‌توانند بازی کند اما 10 صبح ...
کد خبر: ۶۶۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 10 February 2017
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریزگفت: شرایط پیچیده‌ای به وجود آمده که تاکنون در دورانم فوتبالم تجربه نکردم اما آدمی نیستم که دراین روزهای سخت تیمم را تنها بگذارم.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: باید از سه بازیکنی که مقابل پرسپولیس با مصدومیت بازی کردند تشکر کنم این نفرات نشان دادند نسبت به مردم آذربایجان عرق زیادی دارند. سال قبل همین موقع تیم را گرفتم در رده 11 قرار داشتیم. الان در فینال جام حذفی هستیم و در لیگ هم در رده دوم قرار داریم. ابتدای فصل ورزشگاه نداشتیم. ورزشگاه درست شد هوادار محروم بود. محرومیت هواداران برطرف شد این  مشکلات جدید به وجود آمد و تیم نداریم.

وی ادامه داد: منچستر یونایتد حتی با کسب بدترین نتیجه هم ورزشگاهش خالی نمی‌شود. از هواداران می‌خواهم ورزشگاه را پر کنند و به حریف هم احترام بگذارند. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و فوتبال تاکتیکی را به نمایش می‌گذارد. خیلی از باشگاه‌ها دوست دارند برخی از همین بازیکنان ما را داشته باشند. هر جا می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم حتی اگر سال بعد هم اجازه جذب بازیکن نداشته باشیم این جوان ها می‌توانند خیال ما را راحت کنند.

قلعه‌نویی:پرسپولیس بدون4مهره به قشقایی باخت،تراکتور9نفرنداشت

قلعه‌نویی در مورد شرایط مصدومان تیمش، تصریح کرد: فرزاد حاتمی محروم است. شرایط بازیکنان ما بهتر شده است. جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنم که سال سختی را پشت سر می‌گذارند. ادینیو شرایط آرمانی صد در صد را نداشته است. او هم مصدوم بوده و کم کم در حال رسیدن به آمادگی است.

وی افزود: تبریز را دوست دارم، کمتر در سطح شهر حاضر می‌شوم هر بار که در شهر حضور پیدا کردم مردم خیلی به من لطف کردند. شب می‌خوابی یک مسئله هست صبح بیدار می‌شوید هزار مسئله پیش آمده است. نه به مدیری زنگ زدم و نه پشت در نشستم. اگر مدیری مثل مصطفی آجورلو بماند و به او زمان بدهند و اذیتش نکنند می‌تواند موفق شود. از نظر بودجه‌ای و رفتاری، آجورلو خیلی اذیت شد اگر او بماند چه قلعه‌نویی باشد و چه نباشد تراکتورسازی 3-4 سال بعد رویایی می‌شود. برخی نامه‌ها بوده که خود آجورلو اگر خواست در موردش صحبت می‌کند. آدمی نیستم که در سختی بروم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه چرا فدراسیون قرارداد بازیکنان را ثبت کرده است، گفت: اینکه چرا فدراسیون این کار را کرده را من نمی‌توانم جواب بدهم. حتما حواس شان نبوده است. البته این هم یک ایراد است اما اینکه چرا سکوت کردند را من نمی‌دانم. همه ما انسان هستیم. مسائل مختلف از سال قبل را مرور می‌کنم. وقتی روح از بدن خارج می‌شود کل زندگی جلوی چشم انسان می‌آید. تمام مسائل را بررسی می‌کنم. امسال تیم داشتیم زمین نبود. زمین درست شد هوادار محروم شد. حالا هوادار قرار است بیاید دیگر تیم نداریم. در شرایط سخت و در وضعی که دور از خانواده‌ام به سختی کار کردم.

وی افزود: مقابل پرسپولیس دست و پای ما را بستند و در آب انداختند به پرسپولیس احترام می‌گذارم و معتقدم این  تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد اما همین پرسپولیس مقابل قشقایی چهار نفر را نداشت چه مشکلاتی برایش به وجود آمد ما مقابل پرسپولیس 9 بازیکن را در اختیار نداشتیم. شب بازی گفتند این مشکلات به وجود آمده است. شب بازی با ما تماس گرفتند گفتند نوراللهی و عالیشاه می‌توانند بازی کند ساعت 10 صبح روز بازی دوباره تماس گرفتند و گفتند این نفرات محروم هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همه اعضای فدراسیون فوتبال هم قسم شده اند که هر طور شده تیم لنگی رو قهرمانش کنند
باختن گریه نداره جانم
تیم نیست که
پلا تیمه
آقای قلعه نویی پرسپولیس در بازی با قشقایی 7 بازیکن ملی پوشش را نداشت نه 4 بازیکن
آی ژنرال چوب خدا صدا ندارد
آقای قلعه نویی استادتوجیح است درتمام باختها به شکلهای مختلف بازیکنان رامقصر میداندودربردهای تیمش میگویدخداروشکرما بردیم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس