بازدید 3038

مشتری جدید کی روش باز هم از آفریقا سر زد!

در بین لیست نام های مطرح شده در کنار فرانسوا زاهویی سرمربی بومی که سال 2012 ساحل عاج را به فینال رقابت ها رساند و پاتریس نوو مربی پیشین هائیتی از کارلوس کی روش نیز به عنوان یکی دیگر از مربیان احتمالی نام برده شده
کد خبر: ۶۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 10 February 2017
فرانس فوتبال در گزارشی بلند به وضعیت لیگ و سرمربی بعدی تیم ساحل عاج پس از حذف این تیم در جام ملتهای آسیا پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا و عدم صعود فیل ها از مرحله گروهی، میشل دو سویه، سرمربی ساحل عاج از کار برکنار شد.
این ناکامی با قهرمانی شیرهای رام نشدنی(کامرون) رقیب دیرینه ساحل عاج تلخ تر شد و بلافاصله نشریات محلی شروع به نام بردن از نامزدهای جانشینی دوسویه کرده اند.

کارشناسان، رسانه ها و عموم هواداران از خود می پرسند که آیا باید سراغ مربیان بومی رفت یا خارجی؟ برخی از بازگشت هروه رونار صحبت می کنند که امسال مراکش را تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برد ولی بعد از آن پاداشی برایش در نظر گرفته نشده است. میلوان راژویچ، سرمربی صرب الجزایر که پاییز گذشته به طور ناگهانی اخراج شد، از دیگر گزینه هاست.  

در بین لیست نام های مطرح شده در کنار فرانسوا زاهویی سرمربی بومی که سال 2012 ساحل عاج را به فینال رقابت ها رساند و پاتریس نوو مربی پیشین هائیتی از کارلوس کی روش نیز به عنوان یکی دیگر از مربیان احتمالی نام برده شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر