بازدید 7118

سردار شریف: به نابودی رژیم اسرائیل نزدیک می‌شویم‌

کد خبر: ۶۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 10 February 2017
مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه نظامی گفت: گام به‌گام به نابودی اسرائیل و نجات قدس نزدیک می‌شویم‌.

به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ورامین با اشاره به اینکه‌ سی‌و‌هشت سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اظهار داشت: مردم ایران به دلیل ایستادگی در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره دشمنانی داشته، اما ‌با تحمل همه مشکلات، انقلاب را به پیش ‌برده‌‌ و به آرمان‌های آن اعتقاد عمیق و راسخی دارند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه با اشاره به اینکه در نبرد انقلاب با دشمن، برگ برنده دست ملت ایران است، گفت:‌ با صراحت عرض می‌کنم ‌ثانیه به ثانیه اهداف انقلاب را دنبال کرده‌‌ و در این مدّت، دشمن از هیچ ترفندی علیه کشورمان دریغ نکرده، اما‌ برگ برنده دست مردم است‌.

شریف تصریح کرد: ‌امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای این کشور را درنوردیده است؛ مهّم‌ترین داشته انقلاب اسلامی، گفتمان آن است که برگرفته از اسلام و تعالیم پیامبر است که توسط مردم پشتیبانی می‌شود.

وی اظهار داشت: ‌اگر در مقابل هزار ترفند دشمن سرپا ایستاده‌ایم برای این است که این انقلاب بر اساس همان پایه‌هایی که به وجود آمده یعنی اسلام، ولایت و مردم همچنان بر همان پایه‌ها استوار است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه با بیان اینکه همه فعالیت‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی به نکته کوری رسیده است عنوان کرد: دشمنان به همه فعالیت‌های خود علیه انقلاب اسلامی ایران،‌ از راه انداختن گروهک‌های تروریستی مختلف تا جنگ عراق و... اعتراف کرده است؛ اما امروز دیگر اثری از حزب بعث وجود ندارد، اثری از صدام وجود ندارد، ما دست پدر و مادران شهدای دفاع مقدس را می‌بوسیم و این روند الهام‌بخش ادامه دارد.

شریف در ادامه با اشاره به اینکه ما امروز امن‌ترین کشور در منطقه و جهان هستیم افزود: اگر روزی عربستان و امارات اعلام می‌کردند که کشتی ایران در فاو به گل نشسته است، چقدر کودکانه فکر می‌کردند؛ چراکه امروز تفکر ما دریای مدیترانه را درنوردیده است و به کشورهای منطقه روحیه استقلال‌طلبی داده است.

وی گفت:‌ عظمت امروز کشور، مدیون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که این کشتی انقلاب را به گونه‌ای هدایت کردند که در مقابل دشمن پیروز باشیم، که اگر ضعیف بودیم دشمن تا این اندازه در مورد ما حرف نمی‌زد، و این سیل حرکت ملت ما همچنان ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه اظهار داشت: امروز شاهد بودیم که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کند که ایران کشوری ضعیف است و نمی‌تواند کشور خود را اداره کند؛ اما ما از همین جا با افتخار اعلام می‌کنیم که با وجود تمام دشمنی‌ها به راه خود ادامه می‌دهیم.

شریف همچنین با اشاره به اینکه دشمن نمی‌داند رمز تداوم انقلاب چیست تصریح کرد: این رمز در آرمان‌های انقلاب نهفته است و ما امروز مدیون شهدا هستیم، امروز همه با دیده احترام به این کشور نگاه می‌کنند و در سی و هشتمین سالگرد انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستیم و سالروز پیروزی انقلاب، سالروز تشکر از کسانی است که خالصانه و صادقانه به این ملت خدمت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه در ادامه افزود: ما اعتراف می‌کنیم تا رسیدن به آرمان‌های بلند، راه درازی در پیش داریم و باید با تمام وجود و امید به آینده‌ای روشن به این ملت خدمت کنیم، و مسئولان ما باید قدر این ملت فهیم را بدانند، برای جامعه اسلامی زیبنده نیست که بیکاری داشته باشیم، نبود امکانات ازدواج جوانان زیبنده نیست.

شریف اظهار داشت:‌ وقتی در حوزه نظامی به جایی رسیده‌ایم که همه کشورهای بزرگ روی آن حساب می‌کنند و جرأت حمله به ما را ندارند، قطعاً قادر هستیم که معیشت مردم را هم تأمین کنیم، این دور از دسترس نیست و با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توانیم به آن دست یابیم.

وی در ادامه با مقایسه شرایط کشور در پیش و پس از پیروزی انقلاب گفت: شرایط امروز کشور اصلاً قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، پیش از انقلاب پزشکان هندی در این کشور کار می‌کردند و مستشاران انگلیسی حکومت می‌کردند؛ اما امروز ما تنها کشوری هستیم که مستقل بوده و با تمام مشکلاتی که وجود دارد، امنیت و آرامش در آن برقرار است است و همه دنیا نیز به این مسأله اذعان دارند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه تصریح کرد:‌ از مسئولان می‌خواهیم برای رسیدن به منصب، این خدمات را زیر سوأل قرار ندهند، این رفتارها شایسته این انقلاب نیست و نباید به خاطر منافع خود دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم.

شریف در پایان خاطرنشان کرد: ‌شهدای مدافع حرم برای امت اسلامی افتخار آفریدند و در مقابل کسانی که با رفتار بد خود چهره پیامبر را نامناسب جلوه دادند، ایستادند و این یک واقعیت مسلم است که ضرباتی که مسلمانان می‌خورند سرنخ آن اسرائیل است و ما قدم به قدم تا نابودی اسرائیل و نجات قدس نزدیک می‌شویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر