بازدید 3381
۳

حدادعادل: مردم به هرکسی بخواهند رأی می‌دهند

کد خبر: ۶۶۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 10 February 2017
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حالا معلوم شده که آمریکا دروغ می‌گوید و این موضوع دستاورد بزرگی برای کسانی است که فکر می‌کردند آمریکا آدم شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، غلامعلی حداد عادل،  به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مسجد جامع قلهک اظهار کرد: ملت ما همان‌گونه که در دهه عاشورا بر مظلومیت خاندان پیامبر(ص) اندوهگین هستند، دهه فجر را هم شادی خاندان پیامبر(ص) می‌دانند و این دو از یکدیگر جدا نیستند.

وی  با بیان اینکه ما انقلاب خود را عاشورایی می‌دانیم، افزود: دهه عاشورا باعث شده انقلاب حسینی 1400 سال زنده بماند و عاشورا یک فرهنگ شده است؛ دهه فجر فرصتی برای یادآوری عصر انقلاب و تجدید پیمان با امام(ره) و شهداء است و هم اینکه ما از خودمان بپرسیم امروز کجا هستیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس، مهم‌ترین موضوعی  را که انقلاب با خود به همراه داشته همان شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" عنوان کرد و گفت: این روزها فشارهای اقتصادی و مشکلات و بیکاری هست و در هر خانواده‌ای دو سه نفر تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد اما نباید از دستاورد بزرگی که از انقلاب به دست آورده‌ایم غافل شویم، ما مشکلات داریم و کم هم نیست و باید مراقب باشیم درعین‌حال باید مواظب بود دشمن ناامیدی ایجاد نکند.

حداد عادل با بیان این‌که در اطراف ما کشورهایی هستند که حکامشان مثل عروسک هستند اما کشور ما این‌طور نیست، اظهار کرد: چون استقلال داریم دشمن‌داریم و دشمنی‌ها برای استقلال ماست.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از خود موشک می‌سازیم و آزمایش می‌کنیم در آن طرف دنیا حالا  ترامپ تهدید می‌کند، تأکید کرد: در قصه هسته‌ای مهم‌تر از غنی‌سازی حفظ استقلال ما بود که‌ ما یک ملتی هستیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم به کسی دیگر چه مربوط است که در سرنوشت ما دخالت کند و این استقلال در جایی نظیر ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت تصریح کرد: این انقلاب به ما آزادی داده است؛ مردم به هرکسی بخواهند رأی می‌دهند و می‌دانند طبق فرموده رهبری رأی‌شان حق‌الناس است و حکومت تقلب نمی‌کند.

حداد عادل با بیان اینکه ما از ابتدا گفته‌ایم دلواپسیم، تصریح کرد: موضوع برجام تمام شد و کارهایی که باید می‌کردیم را انجام دادیم حالا می‌گویند همه چی درست‌شده جز مبادله بانکی! مثل این است که گفته شود آب در منبع هست اما شیر باز نمی‌شود.

وی تصریح کرد: حالا مردم خود قضاوت می‌کنند. معلوم شد آمریکا دروغ می‌گوید، این موضوع دستاورد بزرگی برای کسانی است که فکر می‌کردند امریکا آدم شده است. ترامپ با همه جای دنیا دعوا دارد و باطن امریکا را مشخص کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۳
یکی از بستگان ما شکر میخورد و میگفت شیرین است
سلام.
عجب! چه جالب !
و در مقابل باید تیتر زد که " مردم به هر کس که نمی خواهند رأی نمی دهند"
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر