بازدید 2638

نامۀ متفاوت تحلیل‌گر مشهور عرب به بشار اسد

روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی برجسته جهان عرب خطاب به رئیس جمهور سوریه نوشت: «چشمانم تو را باور و "خوک" (اشاره به شبکه الجزیره) را تکذیب کرد».
کد خبر: ۶۶۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۳ 10 February 2017
روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی برجسته جهان عرب خطاب به رئیس جمهور سوریه نوشت: «چشمانم تو را باور و "خوک" (اشاره به شبکه الجزیره) را تکذیب کرد».

العالم- به گزارش خبرگزاری شام پرس، "یحیی أبو زکریا" روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی برجسته الجزایری در نامه ای خطاب به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، نوشت: "آقای رئیس جمهور، روزی را که با تو ملاقات کردم، به یاد می آورم... در حالی که دنیا علیه شما توطئه کرده بود، وقتی دیدار ما به پایان رسید از من درخواست کردی که سلام تو را به خانواده ام برسانم و با تمام فروتنی و تواضع مرا تا جلوی در همراهی کردی، به شما گفتم دستم را در دست شما می فشارم، تو پیروزی و پیروزی از آن توست، و به خواست خداوند پروژه بین المللی صهیونیستی ضد کشورهای عربی ما با شکست مواجه خواهد شد". در این هنگام لبخند زدی و گفتی: إن شاء الله". 

ابو زکریا در ادامه نوشت: "آقای رئیس جمهور! آن روز نزدیک است و مردم سوریه را به پیروزی و غلبه بر اراده بین المللی، سرویس های اطلاعاتی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و بازوان تکفیری آن، القاعده و گمراهان بشارت می دهد. عناصری که همه استان های سوریه را درنوردیدند و در برخی از دانشگاههای آن نشست ها برگزار کردند".

وی تصریح کرد: "خدا گواه است، دیدگاه هزاران نفر از مردم سوریه را شنیده ام. همه آنها در جنگ با تروریسم و همراهی با بشار اسد رئیس جمهوری عربی سوریه همراهند، شخصیتی که همه شبکه های فتنه انگیز برای تخریب شخصیتش از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند. در نتیجه "به چشمانم ایمان دارم و شبکه صهیونیستی خنزیره (خوک) جهان عرب را باور نمی کنم".

آمریکا همراه با رژیم صهیونیستی و بردگانشان اعراب نفت، تلاش می کنند مردم سوریه را از نظر روانی نابودکنند و از طریق این شبکه ها تاکید می کنند که سوریه به پایان رسیده و شکست خورده است و بعد از وقوع هر انفجاری دوباره ادعاهای خود را تکرار می کنند.

این روزنامه نگار الجزایری ادامه داد: "ما در سوریه می مانیم، ما 120 جان در بدن داریم، هروقت جانی به پایان رسد، دیگری برمی خیزد، ما برای فرزندانمان سوریه ای ضعیف به ارث نخواهیم گذاشت، بلکه سوریه ای قدرتمند، پیروز و متحد به آنها تحویل خواهیم داد، و سرنوشت دشمنان سوریه عربی جز به سوی جهنم و بدترین سرنوشت نخواهد بود".

یحیی ابو زکریا خاطرنشان کرد: "با وجود تمامی حوادثی که در سوریه اتفاق افتاده، من نشانه های پیروزی را در سوریه می بینم، پس خوشحالم و غمگینم. خوشحالم، به این علت که ملت مظلوم سوریه با پنهان کردن اشکهایش، بنا بر پیمانش با شهیدان به بازسازی پایه های حکومتش می پردازد و غمگینم، چراکه مجبورم از سوریه دورباشم در حالیکه در آستانه پیروزی قراردارد و به طور حتم پس از آن، کشورعربی یا اسلامی دیگری در معرض توطئه ای دیگر قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: "اما هرچه باشد من اکنون در اوج خوشبختی ام، و با همه وجود به مردم سوریه تبریک می گویم، این مردم از جمله کسانی نیستند که به دنبال ساخت و ساز، املاک و مستغلات و یا شرکت های دارویی در سوریه و یا کارگزاری ها، کمیسیون ها و انواع خودرو باشند، همراه با شما می جنگیم و امیدواریم که مبارزه ما در راه خدا ادامه داشته باشد".


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار