بازدید 3526

خبری از عرضه گوشت دولتی نیست

ملکی گفت: از عرضه گوشت گرم و منجمد با قیمت مصوب 31 هزار و 500 تومانی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خبری نیست.
کد خبر: ۶۶۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 09 February 2017
ملکی گفت: از عرضه گوشت گرم و منجمد با قیمت مصوب 31 هزار و 500 تومانی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خبری نیست.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قیمت فعلی گوشت در بازار اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 35 تا 36 هزار تومان به مغازه دار و 38 تا 39 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

وی درباره توزیع گوشت از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در جهت کاهش قیمت و کنترل بازار گفت: از عرضه گوشت گرم و منجمد با قیمت مصوب 31 هزار و 500 تومانی در میدان بهمن خبری نیست و انتظار می رود با وجود کاهش تعرفه واردات و تخصیص ارز مبادله ای واردات گوشت از استرالیا و آسیای میانه صورت گیرد تا در ایام پایانی سال با چالش در بازار روبرو نشویم.

ملکی با اشاره به اخرین وضعیت دام در میادین افزود: با توجه به کمبود دام به سبب فصل زمستان و مشکلات حمل و نقل، هم اکنون هر کیلو دام زنده با نرخ بین 15 هزار و 500 تا 16 هزار و 500 تومان در میادین عرضه می شود که انتظار می رود با افزایش عرضه قیمت به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این سوال که بحث قیمت گذاری گوشت برحسب کیفیت به کجا رسید، تصریح کرد: با توجه به شرایط رکود و کمبود دام در میادین این طرح همچنان مسکوت مانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر