بازدید 9985

احمدی‌نژاد: در باره آینده کشور نگرانی وجود ندارد

کد خبر: ۶۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 09 February 2017
رئیس‌جمهور سابق با ابراز اطمینان نسبت به آینده انقلاب و کشور گفت: تنها دو موضوع است که موجب رنجش دل ملت ایران است اول فشار بی سابقه اقتصادی ، سیاسی ، روانی و تبلیغی شیطان و عوامل داخلی و خارجی او برای درهم شکستن امید و اراده و روحیه ملت ایران است و دیگری مسابقه خودخواهی و دنیاطلبی کسانی است که آرمانهای انقلاب و وظایف خود را نسبت به ملت ایران فراموش کرده اند.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی نژاد عصر امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد ابوذر تهران اظهار کرد: با همه وجود دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن را به شما مردم عزیز و انقلابی و ملت بزرگ ایران و همه ملت ها و مستضعفان جهان تبریک عرض می نمایم.

وی ادامه داد: همواره باید از انقلاب و آرمانهای بلند و انسانی و الهی آن و موانع ساخته شیطان و شیطانیان و مستکبران و برخی عناصر دنیا پرست ، خودخواه و راه آینده انقلاب سخن گفت. باید از ریشه های چند هزار ساله خداجویی ، آزادی خواهی و عدالت طلبی ملت ایران و فداکاری ها و مجاهدتهای بی نظیر او در عرصه ها و ادوار گوناگون به خصوص در نیم قرن اخیر سخن گفت. باید از شجاعت ها ، فداکاری ها و معرفت بالای ملتی بزرگ و تاریخ ساز سخن گفت.

احمدی‌نژاد افزود: ملتی که همواره به دنبال ارزشهای الهی و انسانی و راه انبیاء و صالحان و پاکان بوده است. ملتی که حق را در هر کجا یافته بی درنگ آن را پذیرفته و در راه استقرار آن تلاش و جانفشانی کرده است. ملتی که در ایجاد تمدن و تولید علم و نشر فرهنگ و اندیشه و انسانیت ، بالاترین انسانها و بزرگان و آثار ماندگار را به بشریت تقدیم کرده است .باید از امام راحل ، آن مرد بزرگ خدایی سخن گفت که یگانه دوران و عصاره همه خوبی های ملت ایران است . مردی منادی حق و آزادی و عدالت و ترجمان حرف دل و آرزوهای تاریخی ملت ایران و همه مستضعفان و عدالت طلبان و آزادی خواهان است .مردی که پرچمدار نجات بشریت از سلطه مستکبران و فرعونیان و خودپرستان بود و هست.

وی در ادامه یادآور شد: باید از شهیدان و جانبازان و آزادگان و ایثارگران سخن گفت. آنان که با عشقی خدایی و با شوری حسینی و با آرمانی علوی و مهدوی همه وجود خود را فدای ملت و راه پاک او و یاری امام کردند. باید از دستاوردهای عظیم و کم نظیر ملت از یک سو و توطئه ها و دشمنی ها و بدخواهی ها و بدعمل کردن ها و خودپرستی های عده ای و دشمنی های گسترده و کم نظیر مستبکران سخن گفت . باید از سلطه اهریمنی نظام استکباری و ظلم عظیمی که به بشریت روا داشته می شود سخن گفت و در غم تک تک مظلومان جهان گریست. باید اراده ها و عزم ها را برای ادامه راه تا رسیدن به حاکمیت جهانی توحید و آزادی و عدالت برانگیخت.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: باید از ولی خدا و هادی و حامی و یاور یگانه ملت ایران و همه ملت ها ، امام عصر (عج) که بالاترین و ارزشمندترین هدیه خداوند به بشریت و انگیزه و امید انسانها برای تلاش و حرکت و زندگی است ، سخن گفت. باید مثل دو برادر و دو دوست وفادار و قدیمی که در مسیر پر پیچ و خم و پرمشکل قله هایی بزرگ سرشار از امید و انگیزه از یک سو و دلی پرغصه از جفاها و دنیا پرستی های عده ای که انتظار دیگری از آنها می رفت ، از دیگر سو ، یکدیگر را ملاقات می کنند و می خواهند در زمانی کوتاه همه حرف خود را منتقل کنند ، به نجوا پرداخت.

وی با اشره به اینکه این انقلاب استمرار حرکت انبیاء الهی و تداوم حرکت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به اهداف بلند و الهی و انسانی ، یعنی استقرار توحید و آزادی و عدالت است، افزود: این انقلاب محصول فداکاری ها و جانفشانی های بی نظیر ملت است که با رهبری یک مرد الهی از جنس و دل همه ملت برپا شده است. حرکت تاریخ ساز ملت از عمق جان و محصول تحول روحی و کمال جویی اوست . انقلاب یک حرکت تاریخی و آینده ساز است . انقلاب یک امر لحظه ای و مقطعی یا برامده از زیاده طلبی یا کینه ورزی و خودخواهی یک قشر ، گروه یا حزب نبوده و نیست. اگر حرکت ملت از روی کینه ورزی نسبت به حاکمان قبلی بود ، در مقابل گلوله ، گل هدیه نمی کرد یا به اسیر جنگی دشمن متجاوز که اسلحه اش خالی شده است ، لطف نمی کرد و دست دوستی به سوی منطقه دراز نمی کرد. اگر حرکت ملت از روی زیاده خواهی بود ، پرچم یاری دیگر ملت ها و نجات آنان از ظلم و ستم را برنمی افراشت و در این راه فداکاری نمی کرد. انقلاب محصول اراده و عمل یک فرد ، گروه یا حزب نیست . هیچ کس و گروه و دسته ای حق ندارد خود را مالک انقلاب یا دارای حقی برتر بداند.

احمدی‌نژاد خطاب به مردم گفت:  انقلاب مال شماست . نتیجه لطف خدا و اراده و تلاش شماست و حفظ و استمرار آن نیز نتیجه ایمان و فداکاری شماست. هیچکس حقی بالاتر از ملت ندارد. اول و وسط و آخر کشور و انقلاب متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم و خواست مردم باشد. این بنده کوچک هم افتخار می کنم که جزیی از ملت ایران و قطره ای از این اقیانوس زلال و عظیم هستم. با صدای بلند و با افتخار می گویم که یک ایرانی هستم و به تاریخ و عظمت های ملت می بالم.افتخار می کنم که خادم و نوکر ملت بزرگ و انقلابی ایران هستم و خدا شاهد است که این را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

وی همچنین بیان کرد: به عنوان کوچک شما که مانند شما در جریان انقلاب و حوادث هستم عرض می کنم که نگران انقلاب و آینده کشور نیستم . فقط دو موضوع دل انسان را می رنجاند. فشار بی نظیری است که از جهات گوناگون اقتصادی ، سیاسی و روحی و روانی و تبلیغی علیه ملت مظلوم ایران وارد می شود. عده زیادی زیر این فشار آسیب جدی و بعضا جبران ناپذیر دیده اند و یا در مرز آن قرار گرفته اند. شیطان همه عوامل خود را از داخل و خارج فراخوان کرده و با تمام توان مشغول است تا به وسیله فشارهای طاقت فرسا ، امید و اراده و روحیه ملت را در هم بشکند . به خبرها نگاه کنید ، همه یا اکثر آنها منفی و یاس آفرین و مانند خنجری به قلب و دل ملت است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: مشاهده مسابقه عده ای برای خودخواهی و دنیاطلبی و فراموشی آرمانها و وظایف انقلابی در برابر ملت است. انقلاب آمد و فرصتی بی نظیر برای کمال انسان ، خدمتگزاری و فداکاری را برای همگان فراهم آورد. بزرگترین خسارت و البته خیانت این است که این فرصت خدادادی که ملت فراهم کرده است ، در مسیر عکس آن صرف شود. بزرگترین ناجوانمردی آن است که از فرصتی که ملت با فداکاری ایجاد کرده است در مسیر خودخواهی و دنیا طلبی و برتری جویی استفاده شود.

رئیس دولت‌های نهم و دهم در ادامه اظهار کرد: مگر می شود کسی بویی از انسانیت و انقلاب برده باشد و در برابر مشکلات مردم و فشارهای گوناگون و کمرشکن بی تفاوت باشد و یا بدتر از آن در پی منافع شخصی و گروهی و سوء استفاده از شرایط به  نفع خود و گروهش باشد؟ به خدا سقوطی بالاتر از این متصور نیست. همه ما باید فدای این ملت و راه و آرمانهای او بشویم . این بالاترین افتخار و کمال و موجب رستگاری و رضایت خداوند است. هر چند مشاهده این دو موضوع حقیقتا غصه آور است اما حقیقتا در باره آینده انقلاب و کشور نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: در مسیر تاریخی یک ملت ممکن است گردنه ها و مشکلات و موانع بزرگی از بیرون و درون ایجاد شود و به طور مقطعی شرایط را خیلی سخت و دشوار کند اما هوشمندان می دانند که امروز جوهره خاص و سخن ملت ایران همان آرمانهای انقلاب است . ملت ایران امروز آگاه تر ، انقلابی تر و مصمم تر از سال 1357 است . تا زمانی که خدا هست ، امام زمان هست و ملت هست، انقلاب عظیم ملت جریان دارد. به فضل الهی ملت ایران حوادث و سختی ها و تلخی ها را هرچه بزرگ باشد پشت سر خواهد گذاشت. انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و از بین نمی رود بلکه آنان که از ملت جدا شدند، جفا کردند و یا در مقابل انقلاب قرار گرفتند، از پیش پای ملت برداشته خواهند شد. به فضل الهی دامان پاک ملت از وجود آلودگی های گوناگون تحمیلی تطهیر خواهد شد. افراد و جریانات ناسازگار  با ملت ، خواهند رفت ولی ملت و انقلاب خواهند ماند. مستکبران و دشمنان ملت و جفاکاران وبدخواهان خیال خام دارند . آنان هرگز به آرزوی خود برای درهم شکستن ملت نخواهند رسید و آن را به گور خواهند برد.

احمدی‌نژاد در پایان تاکید کرد: به لطف خداوند ، کوس رسوایی مستکبران و صهیونیسم جهانی و در راس آنان حکومت ضد مردمی آمریکا به صدا در آمده و شمارش معکوس فروپاشی سلطه شیطانی آنان آغاز شده است . به لطف خدا دنباله های شیطانی و خودپرستان از چشم ملت افتاده و رسوا شده اند. آنان آب در هاون می کوبند و آینده ای در این سرزمین الهی ندارند. آینده از آن ملت و اراده های ایمانی و پرصلابت جوانان این مرز و بوم است. آینده بسیار روشن و امیدبخش است چرا که ملت هست و خواهد بود. افراد و حوادث می آیند و می روند ولی رودخانه زلال ملت بوده است و خواهد بود و به اقیانوس خواهد پیوست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۵۲
سلام دکتر. تشکر که یاد اوری کردید که نگرانی وجود ندارد. شما هم سرت تو کار خودت باشه تا مجدد نگرانی ایجاد نشه. تشکر
با نبود جنابتانهیچ مشکلی نخواهد بود،بابلایی که در آن هشت سال سر ملت آوردید یک قرن طول میکشد اوضاع آرام شود،هنوز هم اعتقاد دارید تحریم ها کاغذ پاره ایی بیش نیستند؟سلام ما را به جناب رحیمی و بقایی ومشایی برسانید.
مثل از رفیقهای دیروزش حرف نزده
کدام اقیانوس؟
بله نگرانی نیست به شرط انکه احمدی نژادها وترامپها دست از سر ملتها بر دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
کپی هم اند
فقط باید دید مردمش هم مثل ما هستند؟
جان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
عالی بود!!!!
همه اين حرف ها بوي انقلابي گري نميدهد بوي انتقام ميدهد. انقلابم ال ملت است پس بگذار ملت خودش حفظش ميكند شما چه كاره ايد كه داد خود خواهي بعضي ها را سر ميدهيد هيچ كس خود خواه نيست خود خواه اوني است كه مردم انقلابي و حماسه آفرين را خار و خاشاك خواند. بگذاريد مردم خدشون عقلشون ميكشه كه كي انقلاب كرد و كي ادامه داد و كي بريد و كي مقابل انقلاب جبهه گرفت
اگر ادمهایی امثال شما در راس نباشند....معلومه که نگرانی برای اینده این مملکت نیست.....
نمیشه لطف کنید بزرگواری بفرمائید ایشون رو ممنوع الخبر کنید من خبرشو هم میخوانم کهیر میزنم. با تشکر
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
خیلی عجیبه ! من تا به حال فکر میکردم فقط خودم اینجوری هستم ؟!؟!؟ من هم به شدت کهیر میریزم !؟!؟!!؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
راستی منم کهیر می زنم . علتش چیه؟
تابناك چرا سوهان روح شدي؟ چرا حرفاي كسي را كه ايران را ورشكست كرده باز پخش ميكني!
با وجود شما اصلا نگران نیستیم!!!
خوب شد گفتی
از دلائل اصلی فشار اقتصادی عملکرد غیر کارشناسی و غیر مدبرانه شما در هشت سال حکمرانی جنابعالی شما بود ملت تنها نگرانی که دارد خدای نکرده تکرار ان روزها به هر دلیل می باشد لذا اگر می خواهید ملت نگران نباشد لطفا در دانشگاه صرفا به کار اموزشی بپردازید و کار سیاست را به اهل سیاست و خبره و با تدبیر بسپارید.
باور کنید من از این لحظه ترسم جدی شروع شد
باور کنید من از این لحظه ترسم جدی شروع شد
همين كه ايشان در خصوص آينده كشور اظهار نظر ميكنند خود جاي نگرانيست
قطعا وقنی شما رییس جمهور نباشی خیال همه ی ما آسوده است دکتر!
من با نظر جناب باهنر دایر بر این که تغییراتی در قانون اساسی به وجود آید که مانع از دوباره رییس جمهور شدن برخی ! بعد از اتمام هشت سال اول بشود کاملاً موافقم . به دادمان برسید .
فشارهای اقتصادی ریشه در بی تدبیری دولتهای شما دارد آقای احمدی نژاد. ما یادمان نمیرود چگونه در زمان شما در عرض چند روز قیمت دلار از حدود 1000 تومان به نزدیک 3000 تومان رسید. همه دنیا را تحریک کردید تا ما را تحریم کنند. تاریخ ایران بعد از شاه سلطان حسین حاکمی به بی تدبیری و بی سیاستی شما ندیده است.
توکه کلا نگران نیستی!
توکه کلا نگران نیستی!
نگرانی فعلا وجود ندارد چون ایشان از حضور در انتخابات منع شده اند
تابناک! لطفاً اخبار این آقا رو منتشر نکن . شب ها دچار کابوس میشم یادش که می افتم . الان هم نمونه اش .
صد البته انشالله ملت شهيد پرور ما هوشيار وبيدار هستند و هرگز شرايطي فراهم نميكنند تا خداي ناكرده در اينده تجربه تلخ هشت ساله دولت نهم و دهم تكرار شود وهزينه هاي سنگيني به انقلاب تحميل گردد و به كوري چشم دشمنان اين انقلاب تا ظهور مهدي ادامه خواهد يافت .
واقعا راست ميگي. كشور را انچنان در سرازيري سقوط انداختي كه اصلا نسبت به سقوط نكردنمون هيچ شكي نداري.
بعد ها ملت خواهند فهمید تو چه مرد بزرگی بودی.
همینکه از دست و زبان شما آسوده باشیم، نصف خطرات کم شده.
Trump copy
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دقیقن
اين بابا مثل اينكه ول كن معامله نيست!!!؟؟؟
من به اندازه نوک سوزن به حرفهای ایشون اعتقاد ندارم
خدا این مرد بزرگ ک در راه انقلاب با تمام وجود مایه گذاشت حفظ کند
تا اغمثال تو هست آدم باس از سایه خوشم بترسه چه برسه به آینده مملکت
یعنی دیگر از زمان ایشان بدتر نمیشود . امیدوارم زمان دولت نهم و دهم دیگر تکرار نشود
قربان شما ، مگه بدتر از این هم میشه
اگر شما رییس جمهور نشده بودید و هشت سال سرمایه های مادی و معنوی این کشور را به باد فنا نداده بودید بی شک آینده بهتری می توانستیم داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بازم همه چی رو گردن اون دولت بندازین شما که ....
احمدی نژاد بیا که زیر شیب ملایم و سیب و گلابی آفتاب برجام ،له شدیم
تابناک خوابی؟
اگه تصمیم گرفتی بیدار شی لطفا همه ی نظرات و بذار
قطعا اگر دوستان داخلی امریکا درخواست تحریم و به دنبال ان اشوب صورت ندهد کشور به چاه دیگی نخواهد افتاد

:)
اگر تو نباشی هیچ نگرانی نداریم
با اين مجال و اين سخنراني خيلي چيزها روشن شد كه اگه آب باشه بعضيها آب گرمكن خوبيند. از خدا خواستاريم قدرياز اينجور سخنان مدتي دورمان بكنه ببينيم ميتونيم تدبيري در تأمين مالي و جاني خويش بيتنديشيم. هر چه در يك نيم قرن جمع كرده بوديم شوت شد هوا
درود خداوند برا احمدی نژاد باد مرد شجاعی بود کارهای مهمی هم انجام داد
احمد شجاع میدونی بعد از تو کسانی اومدند و مردم را با فرجام 4 سال مسخره
کردند و اخرش هم هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
اخه چرا اینجوریه
من با جمله اول مخالفم با جمله دوم موافق
حالا چجوری بایست مثبت منفی بزنم؟
لطفا مسئولین رسیدگی کنن
نگرانی ما از آینده نیست، چون خدا را داریم. نگرانی ما از احمدی نژاد است
خوش گلدی اقای بگم بگم
عامل اصلی نگرانی کارهای شما در دو سال پایانی بود
ما برای سر وسامان گرفتن اوضاع بی سامان مملکت احتیاج شدیدی به احمدی نژاد شش سال اول داریم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار