بازدید 2813

معجزه جنازه میلان 9نفره در بولونیا

دلوفئو توپ را از گوشه به داخل زمین برده و با پاسی رو به عقب، پاشالیچ را صاحب موقعیت می کند که در برخلاف جریان بازی، این بازیکن با گل کردن این موقعیت، روسونری را یک هیچ پیش می اندازد
کد خبر: ۶۶۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 09 February 2017
میلان موفق شد در یک بازی سخت، نه نفره بولونیا را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های میلان و بولونیا از ساعت 23:35 به وقت تهران به مصاف هم رفتند.میلان در این دقایق ابتدایی با تمام وجود حمله را آغاز می کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم، باعث می شود میلان به گل نرسد. میلان در دقیقه 35، ده نفره می شود! گابریل پالتا با خطا بر روی ژمایلی در پشت محوطه جریمه، با دریافت دومین کارت زرد، از زمین بازی اخراج شد. بازی برای میلان به یک کابوس تمام معنا تبدیل شد. نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم شروع شد. بازیکنان میلان خشن بازی می کنند و داور بازی از هیج خطایی چشم پوشی نمی کند. یورای کوتسکا هم با کارت زرد جریمه شد. و شوکی دیگر برای آث میلان؛ یورای کوتسکا نیز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می شود تا روسونری در تنگنایی سخت قرار گیرد. 
آندره آ پولی به جای باکا وارد زمین شد اما در سوی دیگر بازیکنان بولونیا به خوبی بازی را اداره می کنند و هر لحظه به فرو ریختن دروازه میلان نزدیک تر می شوند. اما در کمال شگفتی بر خلاف روند بازی، میلان به گل می رسد، دلوفئو توپ را از گوشه به داخل زمین برده و با پاسی رو به عقب، پاشالیچ را صاحب موقعیت می کند که در برخلاف جریان بازی، این بازیکن با گل کردن این موقعیت، روسونری را یک هیچ پیش می اندازد و بازی تمام می شود.

معجزه جنازه میلان 9نفره در بولونیا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل