بازدید 4741
۴

دوکودک خرسال در کانال آب غرق شدند

جسد یکی از دو خواهر خردسال غرق شده در کانال روستای دنارت اصفهان، صبح چهارشنبه توسط غواصان آتش نشانی اصفهان پیدا شد.
کد خبر: ۶۶۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 08 February 2017
 جسد یکی از دو خواهر خردسال غرق شده در کانال روستای دنارت اصفهان، صبح چهارشنبه توسط غواصان آتش نشانی اصفهان پیدا شد.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 15 و 52 دقیقه روز گذشته خبر غرق شدن دو خواهر 4 و 7 ساله به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد که تیم های غواصی از چهار ایستگاه اصفهان به محل عزیمت کردند.

محمد شریعتی با بیان اینکه عملیات برای یافتن دو کودک از ساعت 15 و 56 دقیقه روز سه شنبه آغاز شد، افزود: این عملیات تا شب گذشته ادامه داشت و صبح امروز نیز از سرگرفته شد.

مسوول امداد و نجات غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به گفته شاهدان عینی و بستگان دو کودک غرق شده، این دو دختر با نام های افسانه و پروانه نوروزی برای دیدن پدرشان به محل کار او در یک گاراژ واقع در محدوده کانال دنارت رفته بودند که بر اثر بازیگوشی کودک چهارساله، وی به داخل کانال سقوط کرده بود.

سرآتشیار غلامعلی قربانی افزود: خواهر بزرگتر نیز که برای کمک به او وارد کانال شده بود بدلیل شیب تند کانال و شدت جریان آب، غرق شد.
وی افزود: تلاش های پدر برای نجات فرزندانش بی نتیجه ماند.
وی گفت: پس از اعلام حادثه به سازمان آتش نشانی، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 23 بعنوان نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه، پس از چهار دقیقه در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: چهار تیم غواصی پنج نفره از ایستگاه های شماره 5 پل بزرگمهر، 15 خوراسگان، یک خیابان مطهری و هشت آتشگاه و نیز قایق آتش نشانی برای عملیات نجات در آب، به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات غواصی در شب بندرت انجام می شود و ممنوع است، گفت: عملیات نجات تا ساعت 21 و 10 دقیقه شب با کمک خودروی نوررسان در محل انجام شد و بدلیل سردی شدید هوا و آب و گل آلود بودن کانال و کاهش دید غواصان عملیات متوقف و از ساعت 8 و 16 دقیقه صبح امروز از سر گرفته شد.

مسوول امداد و نجات غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون هشت کیلومتر از مسیر کانال در محل های مختلف و پشت دریچه های آب تا منطقه اصفهانک تجسس شده است.
قربانی اضافه کرد: صبح امروز جسد کودک هفت ساله پیدا شد و تلاش غواصان برای یافتن جسد خواهر چهار ساله همچنان با قوت ادامه دارد.
روستای دنارت در 15 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ای خدا همه جای اینجا انگار امنیت و حصاربندی و این حرفا فقط یک قصه شده
روحشان شاد
دوکودک خرسال!!!!!!!!
چرا پدر مادر ها بی دقتی می کنند؟ خدا بهشون صبر بده تصورش واسه من سخته خدا صبر بده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار