بازدید 2483

جریمه سنگین تر درانتظار بهترین گلزن بارسا

داستان از این قرار است که خیل مانزانو، داور بازی در گزارش خود قید کرده که مهاجم شماره نه بارسلونا پس از اخراج، در خروج از زمین بازی تاخیر قابل ملاحظه‌ای اعمال کرد و وقتی هم از زمین بیرون رفت، به رختکن نرفت
کد خبر: ۶۶۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 08 February 2017
شاید فینال کوپا دل ری، تنها دیداری نباشد که مهاجم اروگوئه‌ای آبی اناری‌ها از دست می‌دهد. داور بازی در گزارش خود از تمرد او از تصمیمات یاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، لوییس سوارز، مهاجم جنجالی و ارزشمند بارسلونا که با اخراج مقابل اتلتیکو مادرید، فینال کوپا دل ری را از دست داد، شاید با محرومیتی بیش از تنها یک جلسه رو به رو شود.

جریمه سنگین تر درانتظار بهترین گلزن بارسا

به گزارش mundodeportivo، سوارز که تک گل تیمش را روی فرصت طلبی خود به ثمر رساند و نقش بسزایی در فینالیست شدن بارسلونا داشت، با دریافت دو کارت زرد، فینال را از دست داد. در حالی که بارسلونا رسما اعلام کرده که برای بخشیده شدن اخطارهای مهاجم خود درخواست تجدیدنظر ارائه خواهد داد، امروز وب‌سایت iusport.com در گزارشی ادعا کرد شاید سوارز با محرومیتی بیش از تنها یک جلسه رو به رو شود.

داستان از این قرار است که خیل مانزانو، داور بازی در گزارش خود قید کرده است که مهاجم شماره نه بارسلونا پس از اخراج، در خروج از زمین بازی تاخیر قابل ملاحظه‌ای اعمال کرد و وقتی هم از زمین بیرون رفت، به رختکن نرفت و علی‌رغم تذکرات فراوان داور چهارم مبنی بر ترک زمین و رفتن به رختکن، تا پایان بازی در کنار زمین حضور داشت.

طبق بند 113 قوانین داوری فوتبال اسپانیا، چنین رفتاری در صورتی که در کمیته داوران اثبات شود، می‌تواند یک تا سه جلسه محرومیت برای بازیکن خاطی به همراه داشته باشد و این یعنی سوارز به جز فینال، شاید یک یا چند بازی از فصل بعد کوپا دل ری را نیز از دست بدهد.

 این پایان کار نیست و به گفته این وب‌سایت، کمیته فنی داوران قصد دارد سوارز را به دلیل اظهارات وی پس از بازی علیه تصمیمات داور، محکوم کند. با این حال، این کمیته هیچ برنامه‌ای برای دادن تذکر به دیگو سیمئونه که او نیز جملات کنایه‌آمیزی پیرامون داوری بیان کرده بود، ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار