بازدید 3124

نقشه طارمی برای شادی گل احتمالی دربی

در نیم‌فصل با برانکو صحبت کردم و به او گفتم که می‌خواهم آقای گل شوم. وقتی انگیزه آقای گلی پیدا کردم شرایطم تغییر کرد و عملکردم خیلی بهتر شد.
کد خبر: ۶۶۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 08 February 2017
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: نظر منصوریان مبنی بر مهار 3 بازیکن کلیدی در روز دربی محترم است اما ما متکی به فرد نیستیم و یک تیم هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی بعد از تمرین پرسپولیس گفت: شرایط تیم خوب است و در نیم فصل دوم همه بازی‌ها را بردیم. در کل می‌خواهیم رکورد لیگ را بزنیم. به نظرم دربی فقط همان 2 ساعت بازی است. از زمان گرم کردن تا سوت پایان. نه قبل و نه بعد از این بازی فضا خاص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شادی گل خاصی برای دربی مد نظرت است، گفت: اگر دو گل بزنم چهار را نشان می‌دهم ولی شاید اگر یک گل هم بزنم حرکتی جدید انجام بدهم، هنوز چیزی نمی‌دانم.

طارمی در خصوص اظهار نظر منصوریان مبنی بر اینکه پرسپولیس سه بازیکن کلیدی به نام‌های مسلمان، رفیعی و طارمی دارد گفت: نظر منصوریان محترم است اما پرسپولیس یک تیم است. دیدید که من و احمدزاده و حسینی در بازی با صبا نبودیم ولی تیم برنده شد. ما یک تیم هستیم و شاید اگر من را بگیرند یک بازیکن دیگر جایگزین شود و عملکرد بهتری داشته باشیم. مطمئنا فرد تعیین‌کننده نیست.

وی در خصوص اینکه در نیم‌فصل دوم عملکردش بهتر شده است، گفت: من در نیم‌فصل اول مشکلاتی داشتم و خوب بدنسازی نکردم. چهار هفته اول فقط 10 دقیقه بازی می‌کردم و بعد از آن هم به اردوی تیم ملی می‌رفتم. در نیم‌فصل دوم بدنسازی خوبی انجام دادم و خوشبختانه روندم بهتر شد. 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار