بازدید 2156

احمدی‌نژاد در سال ۸۴ رأی منفی هاشمی را به دست آورد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد آرای منفی هاشمی در سال 84 به خود اختصاص داد، گفت: شاید رئیس‌جمهور در این دوره بیشتر از یک دوره نتواند ادامه دهد.
کد خبر: ۶۶۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 08 February 2017
به گزارش  فارس، صبح امروز محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست علمی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحولات جدید دولت جدید آمریکا و انتخابات تصریح کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب باید هم بتوانیم نقاط قوت را توسعه دهیم، هم نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: این سوال مطرح می‌شود که هر نظامی هم اگر بود بعد از 40 سال جاده‌ها را توسعه می‌داد و بهداشت را افزایش می‌داد، اما پاسخ به این سوال این است که در جهان نزدیک به 200 کشور وجود دارد و همه کشورها چه دموکراتیک و چه دیکتاتوری، علاقه‌مند هستند شاخصه‌های زندگی مردم را بهتر کنند، اما نکته این است که در بسیاری از شاخص‌ها در قبل از انقلاب رتبه 160 یا 170 بودیم، اما در برخی شاخص‌ها امروز به پانزدهم یا شانزدهم و حتی زیر ده دنیا رسیده‌ایم.

باهنر با تأکید بر اینکه هزینه‌های زیادی به ما تحمیل شده است، گفت: بعد از جنگ 8 ساله دفاع مقدس و پس از قطعنامه، شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد؛ این جنگ هزار میلیارد دلار به ایران خسارت وارد کرده است. آقای هاشمی دولت سازندگی را مدیریت کرد و بسیاری از خرابی‌های دوران جنگ را جبران کرد.

عضو سابق هیأت رئیسه مجلس نهم خاطرنشان کرد:‌ سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که حقوق زمان قبل از انقلاب ارزش بیشتری داشت و سطح رفاه بعد از انقلاب پایین آمد. پاسخ این است که ما در آن سال‌ها مثلاً 10 هزار خودرو تولید می‌کردیم و یا می‌خریدیم و تنها 6 هزارتای آن را می‌توانستیم به مردم بفروشیم، اما امروز یک میلیون خودرو ساخته و خریداری می‌شود و تمام آن را مردم می‌خرند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: در طول استمرار حرکت نظام مردم‌سالاری دینی از غیبت چند حزب بیمناک هستم. یا باید از مردم‌سالای دینی‌اش خراطی شود یا از بخش دینی‌اش باید خراطی کنیم.

وی با اشاره به دیدار چند روز گذشته خود با وزیر کشور اظهار داشت: وزیر کشور به من گفت که در دیداری که چند روز گذشته با رهبری داشته است، ایشان فرمودند؛ مهم‌ترین مسئله برای من، حضور همه مردم در انتخابات است، حتی مهم‌تر از آنکه چه کسی رأی بیاورد.

باهنر با تأکید بر اینکه اساس و پایه نظام ما رأی مردم است، تصریح کرد: همه ما خواستار این هستیم که چند حزب بزرگ تشکیل شود. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که حزب گسترده در ایران تشکیل نمی‌شود،‌ این است که سیاست‌ورزان منافع حزب را می‌خواهند، اما هزینه‌های حزبی را نمی‌خواهند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: در همین مجلس دهم برخی از اصولگرایان از نردبان لیست امید بالا رفتند، اما در مجلس به آقای عارف رأی ندادند. در لیست اصولگرایان هم برخی به مجلس که رفتند گفتند ما مستقل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اصل 177 قانون اساسی داریم که قانون اساسی قابل تجدیدنظر است، اما بعضی از اصول از این تغییر مصون هستند. این اصول، اصولی است که ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام هستند و قابل تغییر نیستند.

باهنر در ادامه افزود: اگر حزب نباشد، برنامه‌ها فی‌البداهه و رفت‌وبرگشتی است. با گذر 38 سال از انقلاب دیگر نمی‌توانیم آزمون و خطا کنیم.

این فعال سیاسی بیان داشت: در ایران همواره منافع مردم را بر رضایتمندی‌های کوتاه‌مدت ترجیح می‌دهیم، در حالی که این درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت و حکومت هم باید امنیت را ایجاد کنند، هم احساس امنیت را. هم رفاه را ایجاد کنند، هم احساس رفاه. مردم باید رونق اقتصادی را در ذائقه‌شان درک کنند. دستاوردهای نظام عظیم است، اما چند نقطه شرمندگی هم داریم.

باهنر اضافه کرد: متوسط رشد اقتصاد پس از انقلاب 3.5 درصد بوده که قابل قبول نیست. نرخ بیکاری همواره بعد از انقلاب دو رقمی بوده است. بسیاری از جوانان از ترس مشکلات اقتصادی نمی‌توانند ازدواج کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اظهارات برخی از دولتمردان مبنی بر رشد اقتصادی گفت: آقایان بعضاً از رشد اقتصادی صحبت می‌کنند و این آمار را ماهیانه اعلام می‌کنند، یعنی رشد اقتصاد را برای هر ماه بیان می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ وزیر اقتصاد می‌گوید رشد اقتصادی در فلان ماه 7 درصد بوده است، این مسئله دروغ نیست، اما القا است.

باهنر ضمن اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد:‌ انتخابات رئیس‌جمهوری پس از انقلاب تا ششمین دوره تقریباً متعین بوده، اما از سال 76 به بعد انتخابات جدی صورت گرفت. هر دوره یک اتفاق جدید می‌افتد.

این فعال سیاسی ضمن اشاره به اینکه احمدی‌نژاد آرای منفی هاشمی در سال 84 به خود اختصاص داد، گفت: شاید رئیس‌جمهور در این دوره بیشتر از یک دوره نتواند ادامه دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر