بازدید 2881

مشاور هاشمی: مرگ هاشمی رای روحانی را زیاد می کند

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی گفت: مرگ هاشمی چند میلیون به سبد رای روحانی اضافه خواهد کرد، چرا که مردم می دانند اگر هاشمی زنده بود با همان ضرباهنگ 92 باز هم از روحانی حمایت می کرد. به نظرم روحانی بیشتر از دوره قبل رای می آورد.
کد خبر: ۶۶۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 08 February 2017
 غلامعلی رجایی در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایرنا به نقل خاطره‌ای از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و اظهار کرد: همیشه امید در وجود آیت الله هاشمی غالب بود برای همین خیلی کم عصبانی می شد و در سخت ترین شرایط هم بذله گویی را از دست نمی داد. شوخی ها و کنایه‌هایش هم عمیق و تیزهوشانه بود و کاملا در خاطرها می‌ماند. یادم هست زمان احمدی‌نژاد یکبار به ایشان گفتم سازمان آمار گزارش داده که 25 درصد طرح های احمدی نژاد در پایان کارش تحقق پیدا کرده است. ایشان لبخندی زد و گفت «‌اگر کسی را هم برای این کار نمی گذاشتند این 25 درصد انجام می شد» و خاطره‌ای تعریف کرد و گفت‌ «در روستای ما تازه موتور و دوچرخه آمده بود و هیچ کس از تعمیر آنها سر در نمی آورد. یک بار شخصی که به آنجا آمده بود موتورش خراب شد. سراغ گرفت گفتند برو پیش اوستا مهدی شاید سر دربیاورد. این بنده خدا وقتی موتورش را دست اوستا مهدی داد وی تمام دل و روده موتورش را خالی کرد ولی آن را که درست نکرد هیچ، حتی نتوانست آن را دوباره ببندد. گفت من همین قدر از دستم برمی آمد بقیه اش با خودتان» آقای هاشمی افزود: «حکایت احمدی نژاد هم داستان اوستا مهدی است که کل مملکت را به سمت سقوط برده و می گوید 25 درصد پیش رفته است. یکی باید جلوی این اوستا مهدی را بگیرد.»
مرگ هاشمی چند میلیون به سبد رای روحانی اضافه خواهد کرد
وی همچنین با اشاره به پشتیبانی آیت الله هاشمی از روحانی گفت: قاعدتا دولت یک پشتوانه بزرگ را از دست داد. البته رهبری هم حامی دولت بوده و خواهند بود. ولی نمی شود پشتیبانی هاشمی از دولت را دست کم گرفت. حمایت هایی که ایشان نزد رهبری از دولت می کرد یا حرفهایی که در تقدیر از دولت بیان می کرد و انعکاس رسانه ای پیدا می کرد و مشاوره هایی که به دولت می داد خیلی موثر بود. ایشان یک اندوخته غنی برای کشور بود که از دست رفت. با این وجود مرگ هاشمی چند میلیون به سبد رای روحانی اضافه خواهد کرد. چرا که مردم می دانند اگر هاشمی زنده بود با همان ضرباهنگ 92 باز هم از روحانی حمایت می کرد. به نظرم روحانی بیشتر از دوره قبل رای می آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل