بازدید 1632
مهدی محمدی:

هدف "جبهه مردمی" احیای زیست انقلابی در جامعه سیاسی

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نوشت:‌ هدف جبهه مردمی احیای زیست انقلابی در جامعه سیاسی ایران و علاوه بر آن، وزیدن رایحه انقلابی گری در متن حیات مدنی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۶۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 08 February 2017
به گزارش «نسیم آنلاین»، مهدی محمدی عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

بیش از یک ماه و نیم است از حرکت جمعی از مومنان صاحب دغدغه، برای سامان دادن به حرکت جدیدی که هدف آن احیای زیست انقلابی در جامعه سیاسی ایران و علاوه بر آن، وزیدن رایحه انقلابی گری در متن حیات مدنی ملت ایران است، می گذرد.

سبب هم این بوده که باور داشته اند اگر چاره ای نکنند با تداوم وضع فعلی نشانی از انقلاب نخواهد ماند. این چند هفته اما مطلقا آسان نبوده است. از همه جانکاه تر این بوده که جمعی از دوستان و برادران مومن و انقلابی، بر این جبهه تا می‌توانستند سخت گرفتند و در نقد و نفی آن تا سرحد امکان همت کردند.

از همان روز نخست به همه دوستانی که می گفتند "چرا جواب نمی دهید" گفتیم جواب دادن بلدیم، اما غیرت انقلابی را مگر باید جواب داد؟! باید آغوش باز کرد و آن را در میان گرفت. ما باید بشنویم، بیاموزیم و اصلاح کنیم. و چنین هم کردیم. تا امروز بانیان و کاربدستان این حرکت مطلقا به جانب زد و خورد با انقلابیون حرکت نکرده اند و نخواهند کرد چرا که صبر در این صحنه را بخشی از -و بلکه مهم ترین بخش- جهاد خود می دانند.

در هفته های آینده تلاش خواهیم کرد بخش هایی از حرف های حقی را که شنیده ایم - ولو جانمان را خراش داده باشد- در عمل پیاده کنیم. پس از آن هم هیچ نمی خواهیم جز اینکه غیرت انقلابی تیزتر شود حتی اگر همچنان ما را آماج طعن و طرد خود بداند، همه اینها اما به شرطی ارزشمند است که آخر کار جای دوست و دشمن عوض نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر