بازدید 2022

تدوین سناریوهای مختلف تهران در تقابل با جنون ترامپ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان این که ایران درحال تدوین سناریوهای مختلف در جهت تقابل با رفتارهای جنون انگیز ترامپ است گفت: چین و روسیه به عنوان رفقای سال های تحریم با همراهی اتحادیه اروپا و کشورهای خاوردور یا حتی آمریکای لاتین به عنوان شرکای اقتصادی ، سیاسی و حتی امنیتی ایران لحاظ خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 08 February 2017
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت ضمن تقبیح مجموعه اقدامات ترامپ علیه شهروندان ایرانی و تلاش رئیس جمهوری آمریکا برای نقض تفاهم برجام گفت: ایران باید آمادگی بدترین شرایط در رویارویی با رفتارهای جنون آمیز ترامپ را داشته باشد.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری ایالات متحده با تشدید رویکردهای جنگ طلبانه مثلث آمریکا ، بریتانیا و رژیم صهیونیستی به دنبال رویارویی مستقیم با محور مقاومت است.

وی در ادامه افزود: جریان مقاومت در سوریه توسط تروریست های تکفیری مورد حمایت مثلث صهیونیستی با حضور مزدوران منطقه ای مورد تهاجم قرار گرفت اما آنها پس از پنج سال به نتیجه ای نرسیده اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه ارکان نظام جمهوری اسلامی باید سناریوهای مختلفی را برای مواجهه با رفتارهای جنون انگیز ترامپ که احتمالا در آینده تشدید می شود ، تدوین کنند.

صف بندی جدید علیه ایران

وی تاکید کرد: آمریکا،بریتانیا و رژیم صهیونیستی با حضور برخی دیکتاتورهای عرب در حال صف آرایی برای آغاز رفتارهای خشونت آمیز علیه ملت ایران هستند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: مردم ایران اسلامی که در سال های هشت سال جنگ تحمیلی و سال های تحریم های خصمانه در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده بودند باید آماده برخورد با اقدامات مثلث آمریکا ، بریتانیا و رژیم صهیونیستی  شوند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی هرگز آغازگر تنش در معادلات جهانی نبوده است ،گفت: ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و آرامش تلاش می کند امنیت را در خاورمیانه برقرار کند.

راهبرد چندجانبه گرایی ایران

این نماینده مجلس دهم ضمن اشاره به تنش های پیش آمده بین کاخ سفید و جامعه جهانی تحت سیاست های ترامپ گفت: ایالات متحده هرگز در این سطح منزوی نشده بود و تهران در سناریوهای تدوین شده خود قطعا به این نکته توجه خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: چین و روسیه به عنوان رفقای سال های تحریم با همراهی اتحادیه اروپا و کشورهای خاوردور یا حتی آمریکای لاتین به عنوان شرکای اقتصادی ، سیاسی و حتی امنیتی ایران لحاظ خواهند شد.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: بزرگ ترین ضعف ترامپ مخالفت با چندجانبه گرایی است اما ایران که در مذاکرات هسته ای ازهمین راه توانست معضل ساختگی هسته ای را حل کند در تقابل با رفتارهای جنون انگیر رئیس جمهوری جدید آمریکا نیز نهایت بهره را کسب خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار