بازدید 8479

آتش‌سوزی مرگبار در خیابان سیمون بولیوار تهران

کد خبر: ۶۶۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 08 February 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌ سوزی مرگبار در خیابان سیمون بولیوار خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۱ نفر از میان شعله‌ها نجات یافتند و یک خانم ۶۰ ساله جان سپرد.

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۵:۲۰ دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان فکوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی با همه تجهیزات و خودروهای آب پاش و همچنین نردبام هیدرولیکی به محل حادثه اعرام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد شعله های آتش از طبقه منفی یک و در قسمت پارکینگ آغاز شده و بلافاصله ۴ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو و سمند را که در داخل پارکینگ پارک بودند درگیر شعله های آتش شده اند و دود غلیظی طبقات مسکونی فوقانی را در برگرفته بود.

ملکی با اعلام اینکه بسیاری از ساکنان مجتمع از ترس گرفتار شدن در میان شعله ها و همچنین فرار از دود گرفتگی در جلوی پنجره ها و راه پله ها ایستاده بودند و از نجاتگران آتش نشانی کمک می خواستند گفت: بلافاصله آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده گروه اول مهار شعله های آتش را در دستور کار قرار داد و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات تنفسی اقدام به نجات ساکنان گرفتار در آتش سوزی کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه ۲۲ نفر از ساکنان این مجتمع دچار دود گرفتگی حاصل از آتش سوزی شده بودند، گفت: ۱۰ نفر از شهروندان به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل داده شدند و متاسفانه یک خانم مسن ۶۰ ساله که گویا مشکل تنفسی هم داشت در این حادثه جان سپرد.

ملکی افزود: شعله های اتش در ساعت ۹ صبح به طور کامل مهار شد و علت وقوع این حادثه که از محل پارکینگ مجتمع شروع شده و به ۴ دستگاه خودروی سواری دیگر منتقل شده بود از سوی کارشناسان علت یاب سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار