بازدید 1845

تشدید جاه طلبی‌های آمریکا و بریتانیا در دوران کار ترامپ

نماینده مردم سمیرم در مجلس با اشاره به پررنگ شدن همگرایی آمریکا ، بریتانیا و رژیم صهیونیستی علیه جامعه جهانی و حتی اتحادیه اروپایی گفت: رژیم صهیونیستی هم برای فرار از فروپاشی باتوجه به جان تازه ای که ترامپ به نظام سلطه بخشیده به دنبال تشدید جاه طلبی های آمریکا و بریتانیا است.
کد خبر: ۶۶۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 08 February 2017
اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن پیش کشیدن مذاکرات فشرده واشنگتن با لندن و تل آویو گفت: آمریکا ، بریتانیا و فرزندنامشروع آنها یعنی رژیم صهیونیستی که ریشه های استعماری دارند بیش از گذشته در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بریتانیا به عنوان کهنه ترین رژیم استعماری جهان با افول قدرت مواجه شده بود با همراهی آمریکا پس از طلاق اتحادیه اروپایی به دنبال هویت خواهی از جامعه جهانی است.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی هم برای فرار از فروپاشی باتوجه به جان تازه ای که ترامپ به نظام سلطه بخشیده به دنبال تشدید جاه طلبی های آمریکا و بریتانیا است.

سلیمی گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان پس از جنگ جهانی دوم همواره تلاش کردند چهره ای بزک شده از واقعیت خشن رفتاری آمریکا به جامعه جهانی ارائه کنند اما ترامپ واقعیت ذاتی ایالات متحده و بریتانیا را فاش کرده است.

وی در عین حال تصریح کرد: آمریکا ، بریتانیا و رژیم صهیونیستی مثلثی هستند که هرگز یکدیگر را رها نکرده اند و منافع استکباری خود را مطالبه می کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت: دونالد ترامپ که جانی تازه به نظام سلطه بخشیده در دوران انتخابات الکترال نیز همواره بر احیای اصالت امپریالیستی آمریکا تاکید داشته است.

وی تاکید کرد: نژادپرستی رژیم صهیونیستی که ریشه در خودبرتربینی استعمارگران بریتانیایی دارد با ریاست جمهوری ترامپ تشدید خواهد شد و اشغالگران قدس اقدام به توسعه شهرک های صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی خواهند زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار