بازدید 5984
گزارش

هک و دستکاری ایمیل های شخصی دیوید بکام

جایی در این ایمیل ها بکام کمیته مسوول انتخاب شوالیه را «یک مشت فاحشه» می خواند. اگرچه تیم بکام مدعی شده اند هکر ها بخش هایی از ایمیل ها را دستکاری کرده و کلمات ناشایست به آن اضافه کرده اند
کد خبر: ۶۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 08 February 2017
اطلاعات لو رفته ستاره سابق تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید جنجال ساز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اکانت ایمیل شخصی دیوید بکام هک شده و ایمیل های او در اختیار عموم قرار گرفته است. 

به گزارش گاردین، گروهی از رسانه های اروپایی از جمله رومانی و فرانسه بی توجه به حکم دادگاه مبنی بر منع انتشار ایمیل های شخصی ملی پوش سابق تیم ملی انگلستان ایمیل های وی را منتشر کردند. تیم حقوقی بکام ناراحتی عمیق خود از انتشار اطلاعات دزدیده شده اعلام کرده اند. در ماه دسامبر دادگاه عالی پذیرفت که ایمیل های بکام و مشاورینش که توسط یک کمپانی پرتغالی که با سخنگوی بکام، سیمون الیویرا همکاری می کرده اند دزدیده شده و با اعلام حکمی ساندی تایمز را از انتشار این ایمیل ها منع کرد. 

هک و دستکاری ایمیل های شخصی دیوید بکام

با اینحال رسانه های اروپایی متعددی از جمله اشپیگل و اکیپ این اطلاعات را منتشر کردند و از خشم بکام برای نگرفتن لقب «سر» در سال 2013 به دلیل نگرانی های کمیته انتخاب بابت پرداخت مالیات و همینطور ناراحتی وی از درخواست یونیسف - که بکام سفیر آن است - برای پرداخت مبلغ زیادی پول گزارش دادند. در جایی در این ایمیل ها او کمیته مسوول انتخاب شوالیه را 'یک مشت فاحشه' می خواند. اگرچه تیم بکام مدعی شده اند هکر ها بخش هایی از ایمیل ها را دستکاری کرده و کلمات ناشایست به آن اضافه کرده اند؛ اما آنها دیگر اطلاعات موجود از جمله توهین بکام به کمتیه را تائید کرده اند. اگرچه آنها تاکید داشته اند که این ایمیل ها در لحظه ای از عصبانیت بین او و مشاورینش رخ داده است. 

کمپانی پرتغالی دویِن اسپورتس که بکام را نمایندگی می کند در سال 2015 آگاه شد که سرور هایش هک شده اند. در اوایل سال 2016 شخصی با شرکت تماس برقرار کرده و درخواست 1 میلیون پوند برای منتشر نکردن ایمیل ها داشته است. این کمپانی این درخواست را نمی پذیرد و پلیس پرتغال را در جریان می گذارد. از آن زمان تاکنون شخص مظنون به اخاذی مخفی شده است و امکان ردیابی او نیز وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر