بازدید 5254
۳

جزئیات گرفتاری ۶ کارگر اداره برق جیرفت در زیر برف

از 6 کارگر افغانستانی نصب دکل اداره برق جیرفت تنها یک نفر تاکنون توانسته خود را به روستا برساند.
کد خبر: ۶۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 08 February 2017
عصر یکشنبه کارگر افغانستانی اداره برق با رساندن خود به روستایی در نزدیکی جیرفت، از گرفتار شدن 5 همکارش در زیر بهمن و برف خبر داد.

به گزارش میزان، این کارگر جوان که به شدت مجروح شده بود به اهالی روستا گفت: به همراه پنج هموطن دیگرم مشغول نصب دکل های برق در ارتفاعات جبالبارز بودیم که یکباره هوا خراب شده و بارش برف گرفت. از ترس بهمن به همراه دونفر دیگر برای آوردن کمک به سمت پائین کوه حرکت کردیم و سه نفر دیگر در کانکس ماندند. در میانه راه بهمن روی سرمان ریخت و من توانستم خودم را نجات داده و به روستا برسم.

با اعلام موضوع به هلال احمر بلافاصله تیم های امدادی روز گذشته با بالگرد به محل حادثه رسیدند و اجساد دو کارگر افغانستانی را پیدا کردند اما به علت وضعیت جوی نامناسب تیم های امدادی نتوانستند جنازه ها را به پائین منتقل کنند.

صبح دیروز بالگرد امدادی هلال احمر موفق شد دو جنازه را به پائین کوه منتقل کند.

یک منبع آگاه در سازمان امدادو نجات هلال احمر به میزان گفت: با شناسایی محل کانکس کارگران، یک فروند بالگرد به همراه تیم امدادی به محل اعزام شده تا بتوانند اثری از سه کارگر مفقود شده بیابند.

احراز هویت دو کارگر مفقود شده در برف ارتفاعات جیرفت

 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان از احراز هویت دو تن از مفقود شدگان در برف ارتفاعات جیرفت خبر داد و گفت: دو جسد که تبعه افغانستان هستند به پزشکی قانونی استان منتقل و احراز هویت شدند.

عباس آمیان در گفت وگو با میزان گفت: شناسایی اولیه از طریق بستگان این افراد صورت گرفت و نسیم کریمی و جلال کریمی تا کنون احراز هویت شده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان اظهار امیدواری کرد که دیگر مفقودشدگان را در کوه های جبالبارز شهرستان جیرفت زنده پیدا کنیم.

براساس این گزارش، 6 کارگر پست 400 کیلو واتی خط انتقال برق جیرفت از صبح دوشنبه در برف گرفتار شدند که یک نفر از آنها نجات یافته و دو نفر از آنها جان باختند و تلاش‌ها برای جستجوی سه نفر از آنها همچنان ادامه دارد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
خدا کنه به سلامت باشند.
به خانواده قربانیان حادثه هم تسلیت میگویم.
عزت زیاد.
يعني اداره برق نبايد از کارگراش خبر داشته باشه؟ خودشون بايد بيان خبر بدن! جالبه....
انشالله زنده باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار