بازدید 6481

افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 08 February 2017
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش فارس، غلامرضا تاجگردون شب گذشته در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده دوگنبدان که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونان همراه و مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور در محلات بافت فرسوده شاهد پیشروی نوسازی و مقاوم‌سازی این محلات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این یک کار سنگینی است که دولت و نظام برای مردم کم درآمد و تحت پوشش نهادها و همچنین محلات آسیب‌پذیر در نظر گرفته است.

تاجگردون افزود: عملیات نوسازی و بازسازی واحدهای بافت فرسوده در محلات قدیمی شهر موجب رونق و نشاط در این محلات برای نسل آینده خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با اشاره به زلزله‌های مکرر روز گذشته اذعان کرد: در روز گذشته چهار زلزله در ساعت مختلف روز اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده شدت این زلزله یک ریشتر بیشتر بود امروز شاهد اتفاقات ناگواری برای محلات بافت فرسوده گچساران بودیم.

تاجگردون با اشاره به تسهیلات پرداختی از طریق دولت گفت: بهترین روش کمک دولت به مردم کم‌درآمد و افراد تحت پوشش اعطا تسهیلات با بهره کم بانکی برای نوسازی منازل خود است.

وی بیان کرد: ساخت و نوسازی منازل بافت فرسوده شهر دوگنبدان کاری ماندگار برای نسل آینده است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع دولت بیان کرد: در این وضع بی‌پولی دولت آوردن اعتباری به میزان 140 میلیارد تومان برای نوسازی واحدهای بافت فرسوده دوگنبدان کار آسانی نبود.

تاجگردون به تخصیص وام کم بهره 40 میلیون تومان برای نوسازی این واحدها خاطرنشان کرد: درست است که مشکلات برخی از این خانه‌ها با اعطای وام 40 میلیون تومان حل نمی‌شود اما این وام در کل کشور به هیچ منطقه و شهری اختصاص داده نشده است.

وی با اشاره به فقر و بیکاری در این شهرستان گفت: درست است که این شهر اقشار فقیر و کم‌درآمد و بیکار زیاد دارد اما من نمی‌توانم همه کارها را انجام بدهم بلکه حکومت هم نمی‌تواند تمام مشکلات یک کشور و جامعه را به طور کل حل کند.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با پیگری‌های که انجام شده حقوق این افراد به 200 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی به حقوق افراد بازنشسته کشور نیز اشاره و گفت: حقوق افراد بازنشسته کشور با برنامه‌ریزی و پیگیری‌هایی که انجام شده حقوق آنها نیز هم یکسان‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان گفت: در یکی دو سال گذشته با پیشرفت و نوسازی نرخ مهاجرت به شهرهای دیگر در این استان و شهر دوگنبدان کاهش یافته است.

تاجگردون با اشاره به وضعیت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران از نظر امکانات روستایی نسبت به دیگر مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بهتری دارد.

تاجگردون خاطرنشان کرد: در شهرستان گچساران به دلیل داشتن آب و هوا متعادل در تمام فصول ‌می‌توان کار انجام شود.

نماینده گچساران و باشت اذعان کرد: اما شهرستان بویراحمد قریب بر نیمی ازسال به دلیل سرما نمی‌توان در زمینه آسفالت و بهسازی روستا فعالیت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل